Redd for enda en MA

Lykke-lig2

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Var gravid for tre år siden og hadde en MA som ble oppdaget i uke 12, fosteret føde i uke 9. Ikke forsøkt å bli gravid etter det før nå, ble gravid på tredje inseminasjonsforsøk og opplevde nok en MA i uke 7. Nå er jeg redd for at det skal skje igjen. Har vært hos en gynekolog som har satt meg på prednisolon og progynova fra mens dag 1. Så klomifen fra dag 5-9, og ovitrelle! Om jeg får positiv test skal jeg begynne på albyl E. Skal også ta utrogestan (progrestoronstøtte). Hva tenker du om dette opplegget ift forebygging av abort?
 
Jeg har ikke noen bedre råd til deg enn de du allerede har fått. Lykke til. Jeg håper det går bra.
 
Jeg har ikke noen bedre råd til deg enn de du allerede har fått. Lykke til. Jeg håper det går bra.
Takk for svar! Klinikken jeg skal få behandling hos mener jeg ikke skal gå på progynova. Skal ta prednisolon 5mg fra dag 1 mens. Og albyl E om jeg blir gravid. Fikk også beskjed om at progrestoron ikke vil være av betydning da jeg har normale sykluser! Vanskelig når man er i kontakt med flere fagfolk og får ulike råd :(
 
Back
Topp