Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig Hold oss oppdatertHei dere. Da har jeg sendt melding til legen min
Tenker på deg, hold oss oppdatert ja. Så sniker jeg meg inn og serHei dere. Da har jeg sendt melding til legen min
Helt enig hvorfor skal vi utsette oss og stresse oss opp og bli redde når man har en positiv test så er den detJeg tenker SLUTT Å TESTE Testene trenger ikke bli sterkere, da konsentrasjon til urin er forskjellig fra gang til gang. Leger og gynekologer sier gang på gang at man må ikke teste med graviditetstester for å sjekke stigning, det tar lengre tid før stigningen i urin påvises, kontra i blodet. Er du usikker, ta en blodprøve! Nå må vi jenter SLUTTE Å TESTE med graviditetstester, og heller nyte at akkurat NÅ er vi gravide! Hilsen ei som har prøvd i tre år, hatt en MA, en SA og en kjemisk.
Helt enig!!Helt enig hvorfor skal vi utsette oss og stresse oss opp og bli redde når man har en positiv test så er den det
Trur kroppen blir mer stressa av all den testingen og usikkerheten den gir en og bare slappe av og nyte tiden
Veldig sant! Jeg tok en lang telefon til mamma som roet meg ned litt, også har jeg gått inn for å ikke teste noe. Når det ikke er noe blødning, er det vel heller ikke noe å frykte? Prøver heller å holde motet oppe og glede meg til en baby i maiHelt enig hvorfor skal vi utsette oss og stresse oss opp og bli redde når man har en positiv test så er den det
Trur kroppen blir mer stressa av all den testingen og usikkerheten den gir en og bare slappe av og nyte tiden
Helt santVeldig sant! Jeg tok en lang telefon til mamma som roet meg ned litt, også har jeg gått inn for å ikke teste noe. Når det ikke er noe blødning, er det vel heller ikke noe å frykte? Prøver heller å holde motet oppe og glede meg til en baby i mai