Redd for babyen min.

Pocha

Forelsket i forumet
Jeg er gravid for 3.gang men føler jeg er mer nervøs nå enn jeg har vært før. Hvis jeg bærer jentene mine eller noen dunker meg i magen føler jeg meg ukomfortabel med det. Litt vanskelig å forklare, men jeg vil ikke miste babyen min. Hvis buksen klemmer for mye eller jeg bærer tungt, trykker el. tenker jeg "håper dette går bra".

Det er ikke noe jeg går og tenker på hele dagen, men tanken streifer forbi fra tid til annen. Det er jo lite og ingenting vi kan gjøre fra eller til nå uansett. Jeg vil bare ikke gjøre noe som kan øke sjansen for å miste babyen. Samtidig som jeg ikke vil være sånn hysterisk gravid som ikke kan gjøre sånn og sånn. Ble kanskje litt rotete dette, men godt å få ut litt tanker. Er det andre som har det sånn??

Jeg er også mer redd for å miste denne gangen enn sist, og for at noe skal være galt med babyen.. Og jeg har bare visst om graviditeten i dag, tenk hvordan jeg kommer til å bli etterhvert[X(] Men vi må bare prøve å slappe av, ikke gjøre noe farlig selvfølgelig, men ellers tenke at det går bra! Gjør det ikke det, er det en grunn til det, selv om det ikke er noen god tanke.. Men jeg for min del må bare være positiv og nyte hver dag, ellers engster jeg meg ihjel!

ORIGINAL: *obaibi*

Jeg er også mer redd for å miste denne gangen enn sist, og for at noe skal være galt med babyen.. Og jeg har bare visst om graviditeten i dag, tenk hvordan jeg kommer til å bli etterhvert[X(] Men vi må bare prøve å slappe av, ikke gjøre noe farlig selvfølgelig, men ellers tenke at det går bra! Gjør det ikke det, er det en grunn til det, selv om det ikke er noen god tanke.. Men jeg for min del må bare være positiv og nyte hver dag, ellers engster jeg meg ihjel!

Gratulerer og velkommen til oss.

ja slik er jeg også,er redd for at ting skal gå galt:( så håper virkelig at ukene fram til 12 går utrulig fort:)
føler jeg kan tenke mer positiv når jeg er 12 uker:) jeg var ikke så bekyrmet sist gang jeg gikk gravid.

Er verre jo flere gangen man blir gravid og skal føde så legen til min mor er normalt å være mer bekymret

de ligger godt polstret inni der

ORIGINAL: Swinx

Jeg kjenner til tankene dine og jeg har akkurat de samme som deg... Selv om jeg har vært gravid før og det gikk bra, så er likevel bekymringene og tankene de samme...

Vi får bare prøve å holde motet oppe og tenke positivt sånn at det smitter over på spira som kan vokse seg stor og sterk inni magen våres [;)]

Det er klart en blir mer bekymra med barn nr. 2, 3 osv, og ihvertfall hvis en har mista. Når jeg gikk gravid med snuppa tenkte jeg ALDRI på tanken å miste, hadde liksom ikke noe forhold til det. Jeg visste jo at jeg skulle bære fram barnet i 9mnd og ut kom ei jente....men når en da har fått barn og ser hvor høyt elsket og dyrbart det er, så blir en automatisk merbekymret ved neste graviditet.

Jeg jobbet turnus frem til jeg var 12 uker første gang, de andre gangene har jeg begynt på dagtid samme dag som jeg har testa positivt, fordi jeg vil ikke utsette mg for noe da jeg har en veldig krevende jobb....

Tenk positivt og ta det rolig så går det bra!![;)]

ORIGINAL: Pocha

ORIGINAL: *obaibi*

Gratulerer og velkommen til oss.

Takk for det[:)]

Back
Topp