Redd for at noe går galt :(

trashpanda

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Er så redd for at noe skal gå riktig galt.. Har ingen symptomer på det, og er veldig kvalm osv, men tenker hele tiden på: tenk om jeg går å gleder meg forgjeves også slutter det plutselig å vokse eller noe :(

Er i uke 9+0 i dag den 26.05, men er så redd for at alt skal gå i vasken! Typ 3 uker til ultralyd igjen.. Håper alt bra ❤️

Vet ikke hvor jeg ville med dette, trenger bare å lufte :yuck::yuck:
 
På nhi sine sider står det at det er kun 3% sjanse for at det går galt etter at en har kommet over i uke 8. Håper det hjelper litt, for å si at du ikke skal bekymre deg er vel kanskje bare dumme ord, siden hver og en kjenner på en bekymring i denne perioden.

En annen ting er forresten det er sundt å bekymre seg for sine. Jeg har ei datter på 11 og har vært bekymret siden hun var i magen, for stort og smått. Det er som jeg sier: jeg skal bekymre meg, det er jobben min som mamma der. Føre var osv.. slitsomt, ja.. men det hører med til mammarollen det, på godt og vondt:Heartred
 
Har det på samme måte om det er noen trøst ❤ Tror nok dette er helt normalt, og som Beibii over sier, dette er en del av jobben med å være mamma.

Tror de aller fleste bekymrer seg, men om det tar opp alt for mye av tankene dine ville jeg kontaktet legen. Er ikke godt å gå konstant med slike følelser.

Her kommer de og går, men hadde det slik med de to forrige også. Etter magen begynner å komme og man kjenner bevegelser blir følelsene lettere :)
 
Du er ikke ensom i redselen. Jeg er konstant redd og sjekker etter blod når jeg kjenner utflod. Panikken slår meg så snart noe endres, som i går da murringer ble sterkere enn før.

Tror det er like normalt å bekymre seg, som det er å ikke bekymre seg.

Vi vil jo ha denne spiren levende i armene våre, og da er det lett å fokusere på alt som kan gå galt.
 
Enig med RainbowDash, jeg sjekker hele tiden etter blod når jeg merker utflod og jeg er engstelig for enhver endring. Jeg var sånn sist også og det er tungt å gå sånn hele tiden uten å vite noe sikkert... vi får bare prøve å være sterke ...
 
Back
Topp