Redd for at jeg mister

Søskendrøm2022

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Har hatt fin stigning de andre dagene, og har nå ikke tatt babyplan tester på 2 dager. Tok en på utvannet urin nå nettopp siden jeg fikk testene i posten, og streken var nesten borte:sad010 Burde ikke streken være mye sterkere på utvannet urin 16 DPO?

Fikk 1-2 på digital på morgenurin i går, og den testen syns jeg egentlig så fin ut da jeg åpnet den. Håper så inderlig på at alt går bra ❤️

Første bilde: stigning til og med 14 DPO (morgenurin)
Andre bilde: Digital test på morgenurin tatt i går
Tredje bilde: dagens test på utvannet urin
 

Vedlegg

  • AECEC91E-A1CB-4DFD-892B-EC064A4200D6.jpeg
    AECEC91E-A1CB-4DFD-892B-EC064A4200D6.jpeg
    24,3 KB · Visninger: 68
  • FA300C23-0005-49F9-A603-290C1B3F6FEE.jpeg
    FA300C23-0005-49F9-A603-290C1B3F6FEE.jpeg
    28,9 KB · Visninger: 68
  • 90A9AEB1-AEAE-44C8-A9A1-C408FF34DE51.jpeg
    90A9AEB1-AEAE-44C8-A9A1-C408FF34DE51.jpeg
    31,5 KB · Visninger: 71
Det er ikke anbefalt å måle stigning på g-tester da de kan variere fra test til test :/ skjønner godt bekymringen din, men ta en ny test imorgen på morgenurin? Ønsker deg masse lykke til ❤️
 
Du kan eventuelt dra til fastlegen for å få måle hcg i blodet, mye bedre. Jeg gjorde det fire ganger for jeg var så redd :p ❤️
 
Hvis de andre er morgenurin ville jeg ikke lagt så mye vekt på å sammenligne med de, men heller tatt en ny i morgen tidlig :Heartred
 
Du kan eventuelt dra til fastlegen for å få måle hcg i blodet, mye bedre. Jeg gjorde det fire ganger for jeg var så redd :p ❤️

Takk ❤️ Flyr til Nice om to timer, så får ikke dratt til legen. Men tar med meg en digital og tre strips på turen. Tester igjen i morgen tidlig og håper alt er tilbake til normalen da ❤️
 
Har hatt fin stigning de andre dagene, og har nå ikke tatt babyplan tester på 2 dager. Tok en på utvannet urin nå nettopp siden jeg fikk testene i posten, og streken var nesten borte:sad010 Burde ikke streken være mye sterkere på utvannet urin 16 DPO?

Fikk 1-2 på digital på morgenurin i går, og den testen syns jeg egentlig så fin ut da jeg åpnet den. Håper så inderlig på at alt går bra ❤️

Første bilde: stigning til og med 14 DPO (morgenurin)
Andre bilde: Digital test på morgenurin tatt i går
Tredje bilde: dagens test på utvannet urin
Kjedelig når en opplever at det ikke er stigning eller dårlig strek... Anbefaler likevel å vente med digital til rundt en uke etter forrige, for å positiv digital 1-2 må du ha HCG på minst 25 og 200 for å få 2-3. Hvis HCG dobles annenhver dag så tar det litt tid før du får 2-3. Dette er så klart forskjellig fra person til person, men en tommelfingerregel å forholde seg til i det minste:happy:

god tur til Nice da, håper du klarer å kose deg uansett :Heartred
 
Har du først fått positiv test, stol på den!:happy:

Ingen grunn til å teste i hytt og pine, det er forskjellig fargestoff fra test til test og mellom de forskjellige merkene. Kan ikke lese stigning ved hjelp av graviditetstester. Og det er alt for tidlig å teste på utvannet urin, gjennomsnitts hcg nivå 14 dpo er bare på 103, vanner du da ut urinen vil nivået bli ganske lavt..

Slapp av og nyt ferieturen din, alt er helt sikkert fint! :Heartred Og gratulerer så mye:Heartred
 
Takk ❤️ Flyr til Nice om to timer, så får ikke dratt til legen. Men tar med meg en digital og tre strips på turen. Tester igjen i morgen tidlig og håper alt er tilbake til normalen da ❤️
Gjør det, og kos deg på tur! ❤️
 
Takk ❤️
Krysser fingrene for deg :Heartbigred
Kjedelig når en opplever at det ikke er stigning eller dårlig strek... Anbefaler likevel å vente med digital til rundt en uke etter forrige, for å positiv digital 1-2 må du ha HCG på minst 25 og 200 for å få 2-3. Hvis HCG dobles annenhver dag så tar det litt tid før du får 2-3. Dette er så klart forskjellig fra person til person, men en tommelfingerregel å forholde seg til i det minste:happy:

god tur til Nice da, håper du klarer å kose deg uansett :Heartred

En uke etter forrige digitale er i morgen, men mulig jeg skal vente til lørdag for å være sikker. Er jo bedre å vente litt lengre og bli positivt overrasket, enn å teste for ofte og bli unødvendig redd ❤️
Har du først fått positiv test, stol på den!:happy:

Ingen grunn til å teste i hytt og pine, det er forskjellig fargestoff fra test til test og mellom de forskjellige merkene. Kan ikke lese stigning ved hjelp av graviditetstester. Og det er alt for tidlig å teste på utvannet urin, gjennomsnitts hcg nivå 14 dpo er bare på 103, vanner du da ut urinen vil nivået bli ganske lavt..

Slapp av og nyt ferieturen din, alt er helt sikkert fint! :Heartred Og gratulerer så mye:Heartred

Takk for gode ord ❤️ Er 16 DPO i dag, men satser på at det likevel er for tidlig til å teste på utvannet kveldsurin ☺️
 
Takk ❤️



En uke etter forrige digitale er i morgen, men mulig jeg skal vente til lørdag for å være sikker. Er jo bedre å vente litt lengre og bli positivt overrasket, enn å teste for ofte og bli unødvendig redd ❤️


Takk for gode ord ❤️ Er 16 DPO i dag, men satser på at det likevel er for tidlig til å teste på utvannet kveldsurin ☺️
Tror det går kjempefint jeg:Heartred kos deg på tur og spis masse croissanter:love7
 
Takk ❤️



En uke etter forrige digitale er i morgen, men mulig jeg skal vente til lørdag for å være sikker. Er jo bedre å vente litt lengre og bli positivt overrasket, enn å teste for ofte og bli unødvendig redd ❤️


Takk for gode ord ❤️ Er 16 DPO i dag, men satser på at det likevel er for tidlig til å teste på utvannet kveldsurin ☺️

Gjennomsnittlig hcg på 16dpo er bare 213, så hvis du vannet den ut 50% og i tillegg var kveldsurin, så er det jo ikke sikkert det var en kjempekonsentrasjon av hcg i urinen:)

Slapp av og kos deg:happy:
 
Har hatt fin stigning de andre dagene, og har nå ikke tatt babyplan tester på 2 dager. Tok en på utvannet urin nå nettopp siden jeg fikk testene i posten, og streken var nesten borte:sad010 Burde ikke streken være mye sterkere på utvannet urin 16 DPO?

Fikk 1-2 på digital på morgenurin i går, og den testen syns jeg egentlig så fin ut da jeg åpnet den. Håper så inderlig på at alt går bra ❤️

Første bilde: stigning til og med 14 DPO (morgenurin)
Andre bilde: Digital test på morgenurin tatt i går
Tredje bilde: dagens test på utvannet urin
Jeg gjorde akkurat samme som deg, brukte g-test for å måle stigning! Det må du ikke gjøre :sorry: Gir mer grobunn for bekymringer enn glede. Som sagt over her, stol på den positive testen du har:Heartpink

Jeg var på TUL idag og alt var bare bra- og det var ett lite hjerte som slo:Heartred
 
Back
Topp