Her er kjekkasen på havet ;-) Har termin 7 februar, og han mønstrer av 3-4 februar, så det kan jo bli spennende. :-P
Men vi har gjort det slik at når fødselen starer og han enda ikke er kommet hjem, så skal bonus-mammaen min og bonus-søsteren min være med på fødselen, de plukker meg opp og vi drar på føden. Svigermor møter oss på føden og henter hunden og tar henne med til seg :-) Og så ringer vi selvsagt BF med en gang, han blir da kjørt til nærmeste havn, og så må han komme seg derfra og hjem ;-)
Om han alt er hjemme til fødselen starter så skal svigermor han hunden, og bonus-søstra mi skal fortsatt være med oss ;-)
Jeg synes selvfølgelig det er leit om han ikke får med seg fødselen, men jeg har mest "angst" med tanke på å reise hjem med babyen uten ham. Vi bor et godt stykke på lande og jeg har ikke lappen, + at vi har en 40 kg dobermann som også skal ha kos å oppmerksomhet. Og så har jeg så lyst at han også skal være på sykehuset når venner å familie kommer for å hilse på prinsen.. :-(
Skjønner godt at du gruer deg, det som hjelper meg fra å gå på veggene er at vi har en "slagplan" som alle er informert om, så jeg føler meg veldig trygg og vet hva som eventuelt kommer til å skje. Fødselen må drøye lenge for at han skal rekke den om han er på havet, men han kommer i alle fall hjem og får den "bli-kjent tia" sammen med oss :-)
Ble litt langt det her, meeeen, Svigerfar er hysterisk for å sende meg hjem alene og sånt nå siden hode ikke er festet, og siden vi bor så langt unna føden, så må jo jeg legge meg strak ut å ringe ambulansen om vannet skulle gå, så de har rydda plass til meg på gjeste rommet, så jeg er for det meste der nå mens BF er på havet ;-) Nå har jeg et, kanskje unormalt godt forhold med svigers, men du kan jo få kjæresten din til å snakke litt med foreldrene sine å høre hva de sier. Kanskje de mer enn gjerne vil ha deg der fram mot termin, og de synes sikkert det er xtra stas om du føder i "deres by" slik at de kan komme å se den lille og sånt :-)
Og så råder jeg deg sterkt til å høre litt rundt deg og lage en slags plan, om det blir sånn at han ikke er der ved fødselen. Kanskje det er noen du ikke helt har tenkt på som kan være med deg ;-) Og kanskje du burde tatt en tur til legen, JM mi er ganske rar, mens fastlegen er fantastisk så jeg drar til legen på de fleste av mine kontroller, hun tar seg tid til å lytte og hjelper og støtter og sånt. Og det er skikkelig trasig at JM viker fra tema når du prøver å snakke med det, spesielt når det er noe du gruer deg til :-(
Skriv gjerne på PM om du trenger noen å snakke med, håper alt løyser seg fint for dere :-)