Niceday
Forumet er livet
Usj.. bekkenløsninga kom sist uke og jeg er nå passe gåen etter en dag på jobb. Hadde alt vært ved det normale på jobb så hadde jeg nok fått meg sykmelding 30-50% for å avlaste litt så jeg ikke blir så ille som sist svangerskap - men på grunn av for få ansatte og ei allerede sykmeldt i 2 mnd så tørr jeg ikke komme til sjefen.... For som han sier, svangerskap er ikke en sykdom og det er frivillig! (var det han sa når jeg slet på det værste med kvalmen)
Så nå frykter jeg at bekkenløsninga setter seg for fullt og innen hun andre er tilbake i midten av november så er jeg helt ferdig og må helt ut av jobb :(
Er midt i eieskifte på jobb, så sjefen vil ikke ansette fler før han får avklart situasjon fra øvre hold, veldig forståelig ettersom det koster å ha folk i opplæring og det er dåli gjort ovenfor de som blir ansatt om de mister jobben om 1-2 mnd for den nye sjefen skal jobbe der selv....
Så nå frykter jeg at bekkenløsninga setter seg for fullt og innen hun andre er tilbake i midten av november så er jeg helt ferdig og må helt ut av jobb :(
Er midt i eieskifte på jobb, så sjefen vil ikke ansette fler før han får avklart situasjon fra øvre hold, veldig forståelig ettersom det koster å ha folk i opplæring og det er dåli gjort ovenfor de som blir ansatt om de mister jobben om 1-2 mnd for den nye sjefen skal jobbe der selv....