Redd for å spontanabortere

En tråd i 'Februar 2020' startet av Sunny90, 10 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sunny90 Flørter med forumet

Det er første gang jeg er gravid.. men er livredd for at «frøet» ikke skal overleve :(

Er det noe man selv kan gjøre for å forhindre dette?
    Utenom å ikke spise det man er advart mot å ikke spise

2. Tiika Blir kjent med forumet

Er veldig lite du kan gjøre desverre..Spise folat og holde deg unna det du skal holde deg unna. Jeg har hatt 1 MA og 3 SA, men er likevel rolig nå ( er i uke 8, har 1 barn fra før). Men venninna mi som har født 3 barn og ikke har mistet noen, har alltid vært panisk og har nesten ikke gledd seg for " tenk hvist"..Tror det handler om å hoppe av den negative tankegangen, selv om det er vanskelig. For du får ikke gjort noe til eller fra uansett. Lykke til ❤

• Liker Liker x 3
  3. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Det er dessverre ikke noe å gjøre for å unngå det :( Tenker på det jeg og, og tar en dag om gangen. Sjanser blir mindre for hver dag :) Da jeg opplevde spontanabort, hjalp det å tenke på at det ikke var forenelig med liv.. selv om det er helt forferdelig der og da :) det går nok bra skal du se! Masse lykke til :Heartred

• Enig Enig x 2
  4. Ladybug1 Prinsemamma

Det er desverre ingenting man kan gjøre for å hindre at det skjer. Etter to MA er jeg livredd selv denne gangen. Men man må bare vente og håpe på det beste ❤️

5. B Elsker forumet

Sniker gjennom nye innlegg, men ville bare si noe til deg. Prøv å slapp av. Det er ikke noe du kan påvirke. Men viktigst av alt vil jeg si at selv om spontanabort er "vanlig" og at de anslår 25% opplever det,så prøv å teke at 75% av påviste svangerskap går bra og et friskt barn blir født. Sjansen for sa synker hver uke.

6. Sunny90 Flørter med forumet

Ja helt sant, sjansen blir mindre og mindre. Heldigvis

7. Minera Forelsket i forumet

Jeg har 3 barn og hatt 1 sa og 2 ma. Det er utrolig kjipt, men man kan ikke gjøre noe for å hindre det så man må bare håpe på det beste!

Del denne siden