Redd for å miste.....

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
Jeg har ingen indikasjoner på å miste altså, men jeg er redd!


Likevel, jeg har hatt tre SAer tidligere, alle rundt IKM. Så sånn sett sånn prosentmessig burde det gå bra sant?



Æsj. Jeg er livredd.


7 uker i morgen, og jeg krysser alt jeg har på at det blir 33 uker til!
 
Ikke gøy med en slik frykt :( Kjenner til den jeg også! Er i morgen i uke 6, da halvveis til de trygge 12, og det føles som en evighet. Må spirene våre vokse seg store og sterke nå! <3
 
Kjenner til følelsen, den er helt forferdelig :/ jeg er 7+1, men har ikke noen symptomer lengre, vet at det kan variere, men ikke så lett å fortelle det til seg selv. Med førstemann bodde jeg på do på denne tiden så det er litt vanskelig å ikke sammenligne svangerskapene. Krysser fingrene for oss alle XxX! :)
 
Kjenner til følelsen, den er helt forferdelig :/ jeg er 7+1, men har ikke noen symptomer lengre, vet at det kan variere, men ikke så lett å fortelle det til seg selv. Med førstemann bodde jeg på do på denne tiden så det er litt vanskelig å ikke sammenligne svangerskapene. Krysser fingrene for oss alle XxX! :)

Har det på samme måte!
Krysser fingrene for oss alle.
 
Stor trøsteklem til dere alle som er bekymra.. :3some
Var veldig engstelig selv de første ukene. Men nå har jeg begynt å slappe av og håper og tror det kommer til å gå bra. Må bare tenke positivt!!
:signs003
 
Kjenner meg sånn igjen! Vi har prøvd i 16 mnd, og jeg ble så UTROLIG glad og vantro da jeg fant ut at jeg er gravid. Nå klarer jeg ikke la være å engste meg for SA. Prøver å tenke at statistikken faktisk er på min side og ikke omvendt. Mest sannsynlig så klamrer frøet seg fast. Krysser fingrene for alle her inne <3
 
Uff, den følelsen er ikke noe grei å kjenne på... Er selv ganske nervøs også... Men har innstilling om at denne gangen skal det gå bra :) håper d gjelder for oss alle!!!!
 
Kjemperedd her også!
Spesielt siden et var en Ma sist gang. Hadde jo symptomer hele veien og hadde værken vondt eller blødninger.
Føler ikke jeg kan være trygg så lenge det ikke er tegn til SA heller!

Men sambo fortalte i går at han er helt bombesikker på at det går godt denne gangen. Og kjente at det hjalp veldig på :)

Da tillot jeg meg å begynne å glede meg litt!
Men etter alle de kjedelige ultralydene som har vært her kjenner jeg at jeg gruer meg skikkelig til det!
 
Skjønner deg veldig godt!!
Hadde en sa og bo i fjor så gruer meg til de ukene det jeg mistet!
Sjekker trusa hele tiden og prøver å ikke tenke på det, men går ikke!
 
Hehe jeg også!
Også er det jo en del mer utflod nå enn før så av og til føler jeg at jeg begynner å blø.
Da må jeg spurte inn på nærmeste toalett å sjekke!
 
Lever og i redsel etter å ha mister 4 ganger . Kjenner jeg ikke slapper aav. Kjenner jeg blir sint på alt å alle som skal være så positive til meg. Kjente jeg holdt på å kringlevri legesekretæren, når hun stod å skulle vri på lt for at det skal blipostitivt. Rett før jeg svarte henne tilbake når hun vet jeg har mistet, så mange ganger å i tillegg vet at jeg har større sjangse for å miste og bruker medisiner for å prøve å forhindre abort.
 
Lever og i redsel etter å ha mister 4 ganger . Kjenner jeg ikke slapper aav. Kjenner jeg blir sint på alt å alle som skal være så positive til meg. Kjente jeg holdt på å kringlevri legesekretæren, når hun stod å skulle vri på lt for at det skal blipostitivt. Rett før jeg svarte henne tilbake når hun vet jeg har mistet, så mange ganger å i tillegg vet at jeg har større sjangse for å miste og bruker medisiner for å prøve å forhindre abort.

Krysser fingrene for oss jeg! <3
 
Har også hatt SA tidligere, og kjenner jeg ikke helt klarer å slippe jubelen over positiv test helt løs........ Samtidig prøver jeg å ikke tenke alt for mye på at det kan gå galt heller..... men er ikke så lett..... :p Krysser i lle fall fingrene for oss alle sammen!!!!! :)
 
Klarer heller ikke glede meg helt enda, etter å ha mistet..
Det er veldig nervepirrende, lyst å dra på UL hver uke for å sjekke at slt er bra <3 er livredd for å miste flere ganger nå..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kjenner jeg blir veldig beroliget av denne kvalme som har melt seg :)
Forrige gang var jeg jo ikke kvalm i det hele tatt!

Men går konstant og prøver å forberede meg på negative tilbakemeldinger på ultralyden jeg skal på neste uke.
tenker at hvis det ikke er liv så er det jo bra at vi oppdaget det så tidlig denne gangen!
Og at vi da enda ikke har mistet så mye tid. Og forhåpentligvis har vi nå funnet "formelen" og blir gravide fort igjen.
 
Back
Topp