Redd for å miste..

Lillemor88

Betatt av forumet
Jeg har vert små kvalm i noen dager nå, men i dag har jeg vert helt fin. Det stikker heller ikke like mye i nedte del av magen. Er dette ett dårlig tegn? Jeg er så redd for å miste...

Første svangerskapet mitt gikk jeg uten noen som helst symptomer. Men alt var som det skulle.

Ta kontakt med lege om du er engstelig.

Jeg fikk en tidlig ul med førstemann siden jeg ikke hadde noen symptomer og ble litt redd for at det var noe galt.

I dag var allt tilbake som normalt, kvalmen også ;) bekymrer meg nokk unødvendig, å har uansett bestemt meg for å roe meg ned, det som skjer det skjer! Skal til legen den 18! Gleder meg :)

Helt normalt at det kommer og går litt med symptomer. Med guttungen hadde jeg nesten ikke symptomer

*bankibordet* Har aldri mistet før som jeg vet om, så derfor føler jeg vel at det kanskje kan skje denne gangen...siden jeg er så heldig å ha 3 barn fra før....*håper det går bra denne gangen og* :)

Jeg håper spirene klorer seg fast! Lykke til ;)
Jeg eg litt roligere nå, å tenker det går som det går! Men håper virkelig av hele mitt hjerte at det i April kommer ut en frisk å rask liten magisk skapning ;)

Her hadde tegnene også dabbet av, tok en test og den var lengre på vei enn sist så da roet jeg meg ;)

Back
Topp