Redd for å miste :(

kristina90

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Jeg har kjent veldig på at jeg er liv-redd for å miste denne helgen!! xsmile19 Det er så mange som forteller og snakker om dette at de har mistet spiren sin, at jeg blir helt nervøs jeg!!! xsmile21 Skjønner godt at dette er noe man har behov for å snakke om, og at det er noe som opptar de som har opplevd dette...

Men er det virkelig såååå mange som mister? xsmile18

Jeg blir veldig påvirket av alle disse triste historiene kjenner jeg xsmile19

Nå tar jeg med meg bekymringene mine inn i sengen... Sov godt da, alle søte BV-jenter :)

Hei Kristina90,
Redsel og angst er noe som berøerer flere gravide. Men det beste er å ikke tenke så mye på slikt, ikke la frykten i deg ødelegge den gode opplevelse du går igjennom. Tenk positiv og vær optimistisk.
Lykke til. :-)

Jeg kjenner på den angsten jeg også. :(
Men det nytter ikke å sitte å være redd.
Prøv å skyve de vonde tankene bort og tenk heller på alle gledene du har å se frem til. :)
Vet det ikke er lett, men det er alt jeg har å tilby.
*klemmepå*

Vet du, nyt at du er gravid! Kjenn på kroppens behov, kos deg med tanken på at det vokser et lite mirakel inni deg! Det hjelper ikke sitte å være redd! Tiden vil gå saktere, du vil bare pine deg selv!
Hvor langt på vei er du?
Nyt denne første tiden, og tenk på alt du har som kan komme! :D vet det ikke er lett, men det er verd det om du klarer det! :)

Prøv og tenk positive tanker. Det er uansett ikke noe vi selv kan styre over, så d er liten vits i grave seg seg ned i negative tanker. Ikke alltid så lett dessverre.

Vet veldig godt hvordan du har det Kristina90 - tenker mye på det selv. Og lurer på hvordan jeg skal holde ut uten å vite.
Bestiller meg time til tidlig UL om ca en uke/halvannen, er 5+4 nå også tar jeg det derfra. Som flere her skriver; man kan ikke styre det selv. Vi får bare la det gå sin gang tenker jeg.

En annen ting jeg bekymrer meg for er symtomer som kan bli borte, feks ømme bryster, syns liksom de ikke er LIKE vonde som for noen dager siden, men dette er vel kanksje noe som endrer seg hele tiden?

Vi får være positive til det motsatte er bevist! Ha en fin dag :)

Kjenner på det samme selv. Synes Det virker som det er utrolig utrolig mange som mister. Jeg drømmer til og med at jeg mister! Har bestilt tydelig ultralyd, er nå i uke 6+5 og skal ha en ultralyd I slutten av uke 10. Håper jeg kan slappe litt mere av da.

Vet veldig godt hvordan du har det Kristina90 - tenker mye på det selv. Og lurer på hvordan jeg skal holde ut uten å vite.
Bestiller meg time til tidlig UL om ca en uke/halvannen, er 5+4 nå også tar jeg det derfra. Som flere her skriver; man kan ikke styre det selv. Vi får bare la det gå sin gang tenker jeg.

En annen ting jeg bekymrer meg for er symtomer som kan bli borte, feks ømme bryster, syns liksom de ikke er LIKE vonde som for noen dager siden, men dette er vel kanksje noe som endrer seg hele tiden?

Vi får være positive til det motsatte er bevist! Ha en fin dag :)

Brystene mine er heller ikke like ømme lengre! Det skremmer meg noe veldig .. Men det jeg har lest, er at slike symptomer kan komme og gå:)

Takk for hyggelige svar!!

Jeg bekymrer meg også, men prøver å tenke at dette skal gå bra!! :) Så tenker jeg på noen jeg kjenner som har født mange barn, som ikke har mistet. Jeg tenker også at jeg skal bestille time til tidlig ultralyd i uke 12 hvis legen ikke kan tilby det. Det kunne min forrige, og det var veldig betryggende.

Jeg har ingen symptomer jeg da.. eller, var bare kvalm to minutter i dag tidlig, men kan godt være fordi jeg var sulten! :-P

jeg går vel ikke rundt å bekymrer meg veldig hele tiden, men den angsten sitter som en klump i magen.. Jeg er nå 6+2 :) Men jeg prøver å tenke at det er så mange her inne som har mistet, at de 15% må da snart være brukt opp.. hehe.. Det er sånne tanker som får meg til å roe meg litt :)

Jeg har vurdert tidlig UL for å roe meg, men legen sier det ikke er noe vits! Så da venter jeg nok :)

Jeg gikk på noen tabletter de første 4 ukene som bekymret meg veldig, men det var visst ikke farlig før det siste tremesteret :) så prøver å tenke at det ikke er farlig :p <3

Men jeg prøver å tenke at det er så mange her inne som har mistet, at de 15% må da snart være brukt opp.. hehe.. Det er sånne tanker som får meg til å roe meg litt :)

-------------

Skjønner tankegangen!

Back
Topp