Redd for å miste

Love4two

Forumet er livet
Jeg vet jeg skal tenke positivt, men nå slo en bølge over meg. Tenk hvis jeg mister.... En er jo ikke sikker etter 3 måneder. Har lest her på forumet at noen har mistet i uke 25 og da blir en litt urolig. Men jeg må bare fortsette å tenke at alt vil gå bra. Hvorfor skal en ikke tenkt positivt?! Ble bare litt redd jeg nå.

Det beste man gjør er å tenke positivt,det går jo som regel bra da og man må å tenke at om noe skulle skje så er det fordi noe var galt og kroppen støter det fra seg,det er naturens gang.MEN,jeg er helt sikker på at det går bra med deg å babyen din i magen[:D]
Jeg er 25+0 idag og er ennå nervøs for at noe skal gå galt,har som fast regel at jeg må kjenne liv hver dag,og det gjør jeg til gangs også, og det er en stor trygghet,det er litt tili for deg ennå men det kommer og det er så deilig og rart[:D]

Uansett,masse lykke til med svangerskapet som helt sikkert forløper som normalt og ha en god jul!

Er nok ganske så vanlig å tenke de tankene ja....gjør det selv jeg...og kommer sikkert til å gjøre det innimellom til jeg har fått hjerteknuser'n ut!! Men som nevnt over her også....så hjelper virkelig sparkene og alt sånn... En kjenner liksom at alt er som det skal på en måte..og jo lengere en kommer jo oftere er det kontroller også...så det er jo en betryggenhet i seg selv. Du får bruke oss her da vet du..hvis du skulle føle for det!!
Eksperter er vi vel ikke alle sammen, men det er mange som er det her virker det som...og erfaringen til andre kan være god å høre på noen ganger!

Lykke til videre!!

Det er ikke rart vi blir bekymret for det lille mennesket i magen. Det er jo et mirakel, og vi hører så mange tragiske historier. Jeg gleder meg til å få høre hjertelyden, for da får jeg virkelig bevis på at det er liv i magen! Jeg er snart 3 måneder på vei, og sjansen for å miste blir mindre og mindre. Det er vanligst å abortere i løpet av de første tre månedene, for da blir alle organene dannet. Hvis noe er galt med organene, ender det ofte med abort. Mitt råd mot bekymring er å tenke positivt!! Det er bra for både deg og barnet!! Lykke til videre i svangerskapet!![:)]

Man hører om de som mister i uke 25, men med tanke på hvor mange det går bra med så må man fokusere på det positive.........
Det kommer helt sikkert til og gå bra.......kos deg!

Føler med deg der. Selv mistet jeg i rundt uke 7 og da jeg ble gravid igjen så var jeg livredd for å miste. Nå har jeg 4 uker igjen og redselen er kommet tilbake igjen. Det er lissom så kort tid igjen.
Mitt råd til deg er å ikke lese om de som har mistet hvis du er skikkelig redd for det. Jeg har lest om de og angrer veldig. Gjorde meg mer redd.
Klem

Back
Topp