Redd for å miste igjen

AnemonaBay

Første møte med forumet
Jeg ble gravid i mars og mistet i april, omkring uke 8. da hadde jeg fra uke 5/6 hatt dårlig hcg-stigning.

5+6: 2800
6+3: 3200
6+5: 3400

Jeg begynte å blø en uke etter den siste målingen.

Denne gangen fikk jeg måle hcg 16 dpo, og den var da 485. Ble veldig glad, for tenkte at det var en fin måling. Tok hcg igjen 5+2, den var 2700. Dette betyr en stigning på 63% hver 48. Time. Eller fordobling på 2,8 døgn. Så helt ok, men en veldig lav normal. Jeg er redd for at den steg fint men plutselig har sluttet å stige tilfredsstillende, og at jeg nå kan forvente de samme tallene som sist fremover. Er så lei meg, og trodde ikke det samme skulle skje igjen. Skal ta en hcg til i dag, og føler det på mange måter kan fortelle om det blir som sist. Men ikke lett å holde motet oppe.

Noen med erfaring? Begynner jo å tenke at det er min kropp som er problemet.
 
Jeg forstår godt bekymringen din. Jeg mistet selv i starten av april, og er gravid igjen nå - full av bekymring.

Jeg tok HCG test 16 og 18 dpo som var på 100 og 222. Dette er jo mye lavere tall enn hos deg, men likevel dobling. Jeg var litt stresset av at det var så lavt, men har roet meg litt når. Jeg tror vi alle bekymrer oss mye nå i starten!
Samtidig tenker jeg at det er et godt tegn hat du har så høye nivåer? Du har jo høyere nivå nå enn på samme tid sist? Jeg har lest om flere som har hatt litt dårlig stigning, men det likevel har gått bra. Så lenge det stiger så er det håp :Heartred
 
Back
Topp