Redd er vel ordet.......

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har blødd hver dag siden tirsdag :( ikke mye, men nok til att jeg blir helt på styr. Har vært hos legen og prata med en dame på Gyn, de trodde ikke det var abort jeg har , men at det blør litt fra livmortappen etter samleie :( Det er jo greit det, men hvor lenge skal jeg blø da tro ?? hvor lenge skal den tappen være irritert ??
Jeg har ikke vondt og det er ikke nytt friskt blod som kommer..... skal jeg slutte å bekymre meg, eller hva tror dere ?? noen som kan si att dette er ikke noe å bry seg om ??

Huff huff, skjønner deg godt! 

Det er vist mer normalt enn man tror å blø litt etter samleie, fordi vevet er bløtere når man er gravid. Men det er uansett ikke noe gøy å blø når man går å bærer på et foster..... GOd klem!

Huff huff, skjønner deg godt! 

Det er vist mer normalt enn man tror å blø litt etter samleie, fordi vevet er bløtere når man er gravid. Men det er uansett ikke noe gøy å blø når man går å bærer på et foster..... GOd klem!

Krysser fingrene for deg i dag!

Håper alt går bra!!! Her har jeg sex-nekt frem til uke 12 rett og slett fordi jeg er hysterisk redd for blødninger (litt gøy også fordi jeg er 12+1 når jeg gifter meg så da blir det jo litt ekstra stas med bryllupsnatta selv om vi har vært sammen i ca 5 år)...uansett om det er abort eller ikke så blir jeg redd hvis jeg ser blod så derfor vil jeg ikke utsette meg for den ekstra bekymringen.

Så håper virkelig bare det er en uskyldig blødning...spent på oppdatering.

Stor kram till dig!

Da har jeg vært på ultralyd, og jeg må nok takke for meg her inne på januar :( det er liten tvil om hva som er i ferd med å skje nå ... har blødd ganske jamt og trutt i hele dag og har smerter, gyn. dama mente det var en abort, men kunne ikke si det 100 % sikkert. skal ta ny hcg prøve til søndag, men tror dette er slutten..
Håper alle andre her inne nå blir værende her til januar altså.. Klem til dere alle :)

Det var trist! Håper du snart har en liten spire som sitter som den skal i 9mnd snart da;-) klem

Så utrolig trist å lese dette :( Håper virkelig spiren sitter snart for dere.  Masse lykke til videre. 

Så utrolig trist å høre :( Synes det er dårlig oppfølging av lege at du fikk så sein UL og måtte være redd så lenge og i tillegg få en så dårlig nyhet :( Ta det opp neste gang! Og eg krysser alt for prøvene på mandag kan vise det motsatte! 

tusen takk dere .. ja er litt skuffet for oppfølginga... har ett ørlite håp langt inne en plass att prøvene viser noe positivt :)

Krysser fingrene og sender en klem til deg :)

3gutterog1hemlighet. skrev:
Da har jeg vært på ultralyd, og jeg må nok takke for meg her inne på januar :( det er liten tvil om hva som er i ferd med å skje nå ... har blødd ganske jamt og trutt i hele dag og har smerter, gyn. dama mente det var en abort, men kunne ikke si det 100 % sikkert. skal ta ny hcg prøve til søndag, men tror dette er slutten..
Håper alle andre her inne nå blir værende her til januar altså.. Klem til dere alle :)

Huff, så fælt!! Krysser fingrene for positivt resultat i dag. Lykke til!!<3

Back
Topp