Redd, engstelig og veldig i tvil..

I dag såg vi en sprellende levende baby med bankende hjerte! :) 11 uker og 3 dager:) helt perfekt. Ingen blodansamling i livmoren, men når hun tok på livmorhalsen min så blødde den litt med en gang. Hun tror det er den som har blødd. Pga historien min med fjerning av deler av livmorhalsen pga celleforandring, så ville hun ha en ny undersøkelse om 3 uker. Og ingen sex på oss..merkelig altså, men når en ting er forbudt så får en fryktelig lyst til å gjøre det ;)
Jobb kunne jeg kjenne på selv, om jeg orket jobb så skulle jeg det. Men ikke løfte/bære eller springe rundt.
Men babyen så frisk og rask ut, og akkurat så stor som den skal være:) vi ble kjempe glad og stolt:) mannen spurte meg så stolt om han kunne få si det til arbeidskamerater viss anledningen bydde seg:) og selv skal jeg ringe noen venninner i kveld og fortelle det. Nå kan vi slappe av litt også :) herlig :)
Hurra!! Kjempegode nyheter! :D Så glad på dine vegne! *hoppeogdanse* :)
 
Takk:) vi er super glad! :D er egentlig samme følelse som den dagen vi stod med positiv test i hånden;)
Var super gøy å fortelle det til en venninne i dag, og vi gleder oss til å dele nyheten videre:D
 
Back
Topp