Redd det smeller snart :/

lykkeliten12

Blir kjent med forumet
Jeg er så ufattelig utslitt nå at jeg bare venter på å gå på en smell!
Har en samboer som jobber borte i 2 uker og har fri 1 uke og nå har han vært borte i 14 dager, jeg har hatt 2 eksamner, hatt spysjuka, handla julegaver og ordnet til jul, det har vært mange avslutniner og tilstelninger på fritida og på jobb/i bhg til lillemor og hun er i tillegg ordentlig trassig 3-åring som er høy på forventningene til jul!
Så nå føler jeg meg som en superdårlig mor som er utslitt, kjefter og ikke orker noenting :(
Har begynt å jobbe fullt igjen også og merker at det tar på veldig!!

Nå kommer heldigvis sambo hjem og skal ha litt fri med oss, men nå ligger han å sover  Skulle ønske det var JEG som kunne sove! Hmprf.!

Bare litt klaging fra meg! Dere skjønner vel kanskje også hvorfor jeg ikke er så aktiv her inne - har rett og slett ikke tid til å ha på dataen for tiden! Når veslemor er lagt er det plenty med husarbeid så må gjøres før jeg pleier å legge meg aldeles utslitt klokka 21!! Og nå er det jo så drittvær med bare regn i tillegg og det kommer hjem 2-3 poser meg KLISSBLØTE klær fra bhg som skal vaskes og tørkes til dagen derpå! Som om man ikke har nok å gjøre fra før, liksom!

Ja, da ble det enda litt syting!

Huff.!

Det hørtes ikke noe særlig ut... Kanskje du skulle jobbet litt mindre?? Forstår her at du nylig har begynt å jobbe fullt igjen, men du må lytte til kroppen din. Funker det ikke, så funker det ikke. 
Du tjener ingenting på å slite deg helt ut. Da tar det mye lenger tid å komme seg på beina igjen, enn om du lytter til deg selv nå, og kanskje kommer deg til legen og blir delvis sykemeldt i en periode.. Bedre å være delvis sykemeldt en periode, enn fullt sykemeldt i lengre tid..!

Håper det ordner seg for deg!!!!!

Skjønner forresten at du trengte å få det ut. Det hjelper litt iblant det og! ;)

Jeg hadde uten tvil vekket mannen!!

Og kanskje vurdere litt mindre jobb? Heldigvis er det snart juleferie, håper du får slappe av litt da :)

Huff, det hørtes skikkelig slitsomt ut. Husk å ta vare på deg selv også oppi alt dette!! Du får forlange at det blir din tur til å sove når mannfolket er ferdigsovet :)

Huff, det hørtes veldig slitsomt ut!!! Håper du får slappet av litt i jula! klem:)

Back
Topp