Redd det er over...:(

Beckybecks

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Hei,
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, jeg har vel bare et behov for å lette på hjertet..

Jeg testet positiv forrige tirsdag 11 dpo og fikk 1-2 uker på clear blue digital. Jeg synes jeg har hatt svak stigning på testene jeg har tatt etter det, men egentlig ikke tenkt så mye over det.

I går tok jeg en ny clear blue digital og den viste fortsatt 1-2. Tok enda en i dag tidlig og den viste fremdeles 1-2. Burde den ikke vist 2-3 nå? På strektestene jeg har tatt har det ikke vært noen økning siden torsdag.

Uff, er livredd graviditet utenfor livmor eller at jeg får en sa/mA:( . Har ingen symptomer på graviditet, men det hadde jeg ikke sist heller på denne tiden når vi fikk jenta vår:)
 
Hvor langt på vei er du nå da?
 
Hei,
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, jeg har vel bare et behov for å lette på hjertet..

Jeg testet positiv forrige tirsdag 11 dpo og fikk 1-2 uker på clear blue digital. Jeg synes jeg har hatt svak stigning på testene jeg har tatt etter det, men egentlig ikke tenkt så mye over det.

I går tok jeg en ny clear blue digital og den viste fortsatt 1-2. Tok enda en i dag tidlig og den viste fremdeles 1-2. Burde den ikke vist 2-3 nå? På strektestene jeg har tatt har det ikke vært noen økning siden torsdag.

Uff, er livredd graviditet utenfor livmor eller at jeg får en sa/mA:( . Har ingen symptomer på graviditet, men det hadde jeg ikke sist heller på denne tiden når vi fikk jenta vår:)
Huff , har desverre ingen erfaring ,når mine tester ikke har økt har de blitt svakere og det gjerne før ikm når jeg har hatt kjemiske.. håper i det lengste at det er liv laget hos deg og sitter der det skal, hva med og ringe legen og ta en hcg måling? Da slipper man å tyde tester selv, en får svaret svart på hvitt enten ene eller andre veien?:shy: masse lykke til ihvertfall:love017
 
Huff , har desverre ingen erfaring ,når mine tester ikke har økt har de blitt svakere og det gjerne før ikm når jeg har hatt kjemiske.. håper i det lengste at det er liv laget hos deg og sitter der det skal, hva med og ringe legen og ta en hcg måling? Da slipper man å tyde tester selv, en får svaret svart på hvitt enten ene eller andre veien?:shy: masse lykke til ihvertfall:love017

Takk for tilbakemelding:)

Jeg tror nok ikke det er kjemisk. Testene mine er tydelige, men blir ikke sterkere. Derfor jeg er redd det er utenfor livmor eller utvikler seg for sakte.

Ja, jeg må nok få tatt en blodprøve. Kjedelig å ha det sånn her

På bildet nedenfor klarer jeg hvertfall ikke se noen forskjell. Den nederste er fra i dag 17 dpo, den øverste fra torsdag.
 

Vedlegg

  • A3D089CA-DC49-4B00-823B-49555AB3170E.jpeg
    A3D089CA-DC49-4B00-823B-49555AB3170E.jpeg
    753 KB · Visninger: 78
Takk for tilbakemelding:)

Jeg tror nok ikke det er kjemisk. Testene mine er tydelige, men blir ikke sterkere. Derfor jeg er redd det er utenfor livmor eller utvikler seg for sakte.

Ja, jeg må nok få tatt en blodprøve. Kjedelig å ha det sånn her

På bildet nedenfor klarer jeg hvertfall ikke se noen forskjell. Den nederste er fra i dag 17 dpo, den øverste fra torsdag.
Synes den nederste ser hakket sterkere ut ;) men ser den ja , jeg har sluttet testingen nå fordi jeg er redd for å kave meg opp unødvendig ;) de sier jo man ikke skal måle stigning på tester etter ikm, og det er nok en grunn til det:) testene er jo flotte da ihvertfall :woot:

Heier på deg, håper du får litt ro i sjela etter legebesøk :happy:
 
Last edited:
Jeg hadde ikke stolt blindt på disse testen. Så lenge testene er positive produserer du HCG :)
Nå har jeg aldri vært noen stortester selv, så det er kanskje enkelt for meg å si.
 
Takk for tilbakemelding:)

Jeg tror nok ikke det er kjemisk. Testene mine er tydelige, men blir ikke sterkere. Derfor jeg er redd det er utenfor livmor eller utvikler seg for sakte.

Ja, jeg må nok få tatt en blodprøve. Kjedelig å ha det sånn her

På bildet nedenfor klarer jeg hvertfall ikke se noen forskjell. Den nederste er fra i dag 17 dpo, den øverste fra torsdag.

Synes den nederste ser litt sterkere ut. Håper det går bra, lykke til hos legen :Heartred
 
Kjære deg. Skjønner godt du er bekymra!
Men husk at testane du får kjøpt på apotek ikkje er dei beste til å måle stigning, ei heller dei digitale.
Om du ikkje klarer å slappe av ville eg anbefalt å tatt hcg prøve hos fastlegen for å sjekke stigning.
Håper alt går bra med deg og spira i magen.
 
Urintestene vil ikke kunne skille med konsentrasjon i urin. Jeg ville ikke hengt meg så mye opp i det. Dra heller til legen for å ta blodprøver om du er usikker.
 
Back
Topp