Redd det er noe galt med meg

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg er faktisk litt redd nå. For mitt sykefravær på jobb bare øker og øker. Jeg har masse smerter i kroppen, er fryktelig trøtt og sliten, jeg har begynt å svette enormt mye, og har noe sinsykt med hårtap.
Blitt satt på vitaminer av ernæringsfysiolog men hårtapet bare øker. Håret mitt har blitt betydelig mindre.
Jeg har en kronisk sykdom, og vet at mye av smertene kommer der ifra.
Og i dag har jeg vært sykt kvalm og uvel samtidig som jeg svetter så jeg blir kliss våt, jeg synes ikke det er varmt for jeg fryser.
Skal bestille meg enn time til uka, men noen som har vært borti noe lignende?

ORIGINAL: **CogJ**

Høres ut som mamma, hun er i overganssalderen! [:-][:o][X(]

Uff da, det er nok ikke det som feiler meg håper jeg. Er jo bare 28 år.
Men takk for at du ville svare meg.

ORIGINAL: søteste

ORIGINAL: **CogJ**

Høres ut som mamma, hun er i overganssalderen! [:-][:o][X(]

Uff da, det er nok ikke det som feiler meg håper jeg. Er jo bare 28 år.
Men takk for at du ville svare meg.

kanskje sjekke hormonbalansen din hos noen som driver med naturmedisin.

ei venninne av meg havnet i overgangsalderen da hun var 21 grunnet medisinering og p-pillebruk.

Bruker du p-piller? DA burde du kanskje prøve å kutte de ut en måned eller to for å se?

Høres faktisk ut som overgangsalderen ja [&:] Noen kan jo få edn veldig tidlig. Kom deg til legen. Vet du om du har høyt stoffskifte?

Jeg har en bekjent som hadde samme symptomer som det, og hun fikk diagnosen høyt stoffskifte (hypertyreose)
http://nhi.no/sykdommer/hormoner-og-nering/skjoldkjertelsykdommer/hoyt-stoffskifte-hypertyreose-1132.html

Nå skremmer dere meg fælt.[&o]
Er ikke ferdig med å få barn enda, håper virkelig det er feil.
Jeg bruker ikke p piller, men jeg bruker hormon spiral.
Har tenkt litt på høyt stoff skifte jeg også for jeg går bare nedover på vekten.
Kunne ønske det var mandag i dag[&o]

ORIGINAL: søteste

Nå skremmer dere meg fælt.[&o]
Er ikke ferdig med å få barn enda, håper virkelig det er feil.
Jeg bruker ikke p piller, men jeg bruker hormon spiral.
Har tenkt litt på høyt stoff skifte jeg også for jeg går bare nedover på vekten.
Kunne ønske det var mandag i dag[&o]

Kan nok være høyt stoffskifte, og det er jo relativt uskyldig. Håper det ordner seg[:)] Tror ikke du skal tenke så mye på overgangsalder, det er ikke veldig sannsynlig[;)]

Ville sjekket stffskiftet. Mange symptomer som stemmer iallefall, selv om det sikkert kan være andre ting også. Uansett bør du komme deg til legen, og ikke gi deg før du får en diagnose. Det høres ikke normalt ut å ha det slik du har det nå. Hvis det ikke skyldes den kroniske sykdmmen du alt vet du har da.

Om stoffskifte; http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/diabetes-og-stoffskifte

Back
Topp