Redd å miste!!!

Lore

Betatt av forumet
Har presentert meg har for litten stund tilbake,men har ikke vært veldig aktiv,pga.har hat blødningere nesten hele tiden!Nå hadde ikke blødninger i nesten 1 uke,på onsdag var på ul.da var alt i orden hjerte slår og legen sa at alt så bra ut og jeg er 8 uker på vei!Hadde begynnt å glede meg til ny baby i huse,men nå begynnte jeg igjen å blø,det kommer nesten som mørke rød slim(sorry,for detaljer)Er så veldig redd å miste,ser at her i februar forum så mange som har mistet! [:(]

Håper den klorer seg fast, ser og at mange har mista her inne, ønsker det berre masse lykke til[:)]

Lykke til, håper den lille klorer seg fast. Be om ny UL snart igjen. Er mange som blør under svangerskapet, og alt går bra. Krysser fingrene for deg[;)]

Eg hadde også en del blødningar, og bestilte ultralyd privat. Alt var berre bra, men fortsatte å blø veka etter, så tok kontakt med legen gjen, som sendte meg på sjukehus. Fikk der innvendig ultralyd, og ho såg at blodet kom frå en polypp (trur det var det ho kalte den[:)]) og ikkje frå livmora. Fikk fjerna den, og har ikkje blødd noke sida då. Kunne ha spart meg for en del bekymringar viss eg vart sendt dit med en gang.
Men det eg vil fram til da er at blødningar ikkje nødvendigvis betyr at noke er gale. Kan være fleire grunnar til blødning. Vil anbefale deg å fare til innvendig ultralyd viss ikkje du har vært, for veit at det er forferdelig å gå sånn å vere redde! Krysser fingarane for at det går bra [;)]

krysser fingrene for at alt går bra og at den lille klorer seg fast..
men jeg vile gjort som ho over skreiv å gåt å fått innvendig ul vist du ikke har fått det..
magne gode holde fast klemer

Håper bare det er kroppen som kvitter seg med overflødig ting den ikke trenger mer for og gjennomføre et flott svangerskap. Masse lykke til videre, dette går nok bra [:D]

Back
Topp