redbull i svangerskapet?

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Hei, jeg våknet i dag med en ekstremt trang til å drikka redbull :bag: Er derimot veeldig usikker på om dette er ok eller ikke? Drikker verken kaffe eller annet, og er egentlig svært forsiktig, men denne trangen gir seg bare ikke :arghh: anyone?
 
Det går heilt fint, ein boks redbull er veldig innafor anbefalingene for maks dose koffein per dag :)
 
Max koffein pr dag er anbefalt til 200 mg, og en redbull inneholder 75 mg ☺️ Jeg tar meg en redbull innimellom, da jeg er totalt avhengig av koffein, MEN har fått avsmak på både kaffe og cola zero :woot: husker jeg og jordmor snakka om det sist svangerskap også, at det ikke var farlig, det handler om mengde
 
Har drukket Monster noen ganger, har bare tatt noen slurker på 3 dager. Men mistet helt smaken av det :hilarious: ble for søtt :happy:
 
Endte opp med å drikke 1/4 av en stor burn i dag, altså ca halvannen dl, og nå angrer jeg kraftig :nailbiting: Var jo ikke vant med koffein nå, så har hjertebank og et intenst energinivå, brettet 5 maskiner med klær og ryddet ut av 3 store skuffer, passer jo fint når klokka bikker halv 12 på kvelden :smiley-ashamed004
 
Jeg drikker hverken kaffe eller brus, så jeg tar meg en liten sukkerfri redbull med god samvittighet innimellom :happy:
 
Back
Topp