Redaktør Karine

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Av en eller annen grunn så får jeg ikke svart i tråden din..

men lurer på om det kommer til å komme på plass det der at vi ser hvem som er pålogget? Har lest noe om at dere har videreinformert det til teknisk.. men har det blitt avgjort at det vil bli sånn som det var? At vi til enhver tid ser hvem som er inne på de forkjellige forumene?

Jeg savner skikkelig det å se hvem som er inne på generelt.. Synes det er lite aktivitet her.. og hadde vært greit å se hvem som er pålogget og ikke...

Om det skal bli sånn (noe jeg håper dere tar hensyn til.. da jeg regner med at alle ønsker at det skal være sånn.. av brukerene) når vil det komme på plass?

Liker meg lite her inne.... når det er så uoversiktlig.. så jeg er her inne mye mindre enn jeg var før...

Og hvordan legger jeg inn bilder? Spurt om det i en tråd her.. men ingen som svarer.. og vil gjerne dele noen bilder

noen som i samme slengen vet hvor jeg finner de gamle trådene mine? går det an å finne de enda? mangler noen innlegg enda, men det er ikke så viktig da..

Savner også dette VELDIG!

Spent på svar *opp*

*MamMathea* skrev:
noen som i samme slengen vet hvor jeg finner de gamle trådene mine? går det an å finne de enda? mangler noen innlegg enda, men det er ikke så viktig da..

di finne du på min side under vennenytt om eg ikke huske feil :)

Den tråden til redaktør Karine er låst, så det er ikke rart dere ikke får svart... :p

*Tullingen* skrev:
*MamMathea* skrev:

di finne du på min side under vennenytt om eg ikke huske feil :)

jaa!! takk!!

Pijah skrev:
Den tråden til redaktør Karine er låst, så det er ikke rart dere ikke får svart... :p

hmm, hvorfor er den låst da? :)

En ting som plager meg er skrift typen på hele forumet!! Hvorfor ikke bare bruke samme skrifttype som gammle bv?? Og hvorfor ikke endre på størrelsen på teksten? Slik som det var på gammel bv? Stor på overskrift og mye mindre på klokkeslett, dato osv....
Syns det må gå an å legge inn mye av det som vi hadde på gammle over hit, som da skriftTYPE, skriftSTR og feks like FARGER på layouten..

Hvorfor fjerne det at vi kan se hvor mange som har vært inn å lest på trådene?

Og det er veldig etterlengtet å kunne se hvem som er inne på forumet..

Syns det er greit nok at dere måtte skifte fordi den gammle BV nesten kræsjet, men jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke kan designe den nye BV så lik som mulig som den gammle??????

Opp igjen!

Hvorfor er tråden som redaktør karine opprinnelig startet sperret??

Også lurer jeg på en ting til... om jeg går inn på den forrige tråden jeg skrev i (under vennenytt) så trykker jeg på den linken.. så havner jeg ikke på mitt siste svar.. jeg må lete over alle sidene (om den går over på flere sider.. som er svært sjeldent nå til dags. men alikevel.. jeg kommer ikke direkte inn på mitt siste svar) Blir det ordnet?

var egentlig ganske knotete å lete i de gamle trådene mine. SÅ da skal jeg for første gang si at ihvertfall det var mye mer oversiktlig før..

Vist det ikke er ødelagt, ikke fiks det :)

Fridasinmamma skrev:
Av en eller annen grunn så får jeg ikke svart i tråden din..

men lurer på om det kommer til å komme på plass det der at vi ser hvem som er pålogget? Har lest noe om at dere har videreinformert det til teknisk.. men har det blitt avgjort at det vil bli sånn som det var? At vi til enhver tid ser hvem som er inne på de forkjellige forumene?

Jeg savner skikkelig det å se hvem som er inne på generelt.. Synes det er lite aktivitet her.. og hadde vært greit å se hvem som er pålogget og ikke...

Om det skal bli sånn (noe jeg håper dere tar hensyn til.. da jeg regner med at alle ønsker at det skal være sånn.. av brukerene) når vil det komme på plass?

Liker meg lite her inne.... når det er så uoversiktlig.. så jeg er her inne mye mindre enn jeg var før...

Og hvordan legger jeg inn bilder? Spurt om det i en tråd her.. men ingen som svarer.. og vil gjerne dele noen bilder

Heisan damer!

Beklager sent svar! Det har vært en hektisk uke, og jeg tok rett og slett fri etter jobb i går... ;)

Dere har gode og viktige innspill, og jeg vet at svarene er noe vage fra meg. Det er fordi jeg ikke sitter med førstehåndskunnskap, men må forhøre meg hos IT-ekspertene.

Det siste jeg gjorde før jeg gikk hjem fra jobb fredag ettermiddag var å ha møte med teknikerne som jobber med forumet. Møtet fortsetter mandag morgen.

Det aller viktigste nå er å finne feilen som gjør at forumet til tider er tregt, deretter skal jeg på mandag lage en prioritert liste over forbedringene som skal gjøres. 

Har oppdatert noe i ny topptråd. Tenkte den kunne erstatte den gamle, så ble så innmari lang. Derfor låste jeg den. Beklager forvirringen!

Kommer tilbake med enda mer konkrete svar i løpet av arbeidsdagen mandag. OK?

God helg i solen til dere alle!

Karine:)

*MamMathea* skrev:
Pijah skrev:

hmm, hvorfor er den låst da? :)

Hei!

Sorry, men jeg syntes bare tråden ble så lang... Og siden jeg postet en oppdatert tråd, tenkte jeg at vi kunne fortsette på den. Men nå har jeg låst opp igjen, så skriv hvor dere vil! :)

Karine

Kjempefint med svar til mandag;)

Og håper dere tar brukerene på alvor når det gjelder ting vi savner.. det burde dere i alle fall å gjøre for å holde på brukereneemoticon

Ser jo allerede nå at det er få brukere som svarer.. blir mindre brukt.. tror nok de aller fleste savner masser her inne..

Back
Topp