LovePregnantBelly
Andre møte med forumet
Jeg er veldig glad i drikken "Red Bull" eller lignende energy drikk.
Er dette skadelig for fosteret?
Trine-Lise
Er dette skadelig for fosteret?
Trine-Lise
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nullenusken
En liten Red Bull tilsvarer ca 40 kopper kaffe, og det er anbefalt med maks 4 kopper kaffe om dagen...
For mye koffein kan gi lav fødselsvekt og tidlig fødsel...
ORIGINAL: Nullenusken
En liten Red Bull tilsvarer ca 40 kopper kaffe, og det er anbefalt med maks 4 kopper kaffe om dagen...
For mye koffein kan gi lav fødselsvekt og tidlig fødsel...
ORIGINAL: Dollysmurfen
ORIGINAL: ~Mummimamma~
Står bakpå at man ikke skal drikke det[;)]
Nei, det gjør faktisk ikke det. Ikke på Red Bull. Jeg drakk 2 RB gjennom svangerskapet. Jeg trengte ikke verken at det stod på boksen eller matportalen for å vite at jeg egentlig ikke burde gjort det.
Til TS: Ja, det kan være skadelig pga det høye koffeininnholdet. Likeså er overdreven kaffedrikking også skadelig. Kan føre til for tidlig fødsel..
ORIGINAL: Dollysmurfen
ORIGINAL: ~Mummimamma~
Står bakpå at man ikke skal drikke det[;)]
Nei, det gjør faktisk ikke det. Ikke på Red Bull. Jeg drakk 2 RB gjennom svangerskapet. Jeg trengte ikke verken at det stod på boksen eller matportalen for å vite at jeg egentlig ikke burde gjort det.
Til TS: Ja, det kan være skadelig pga det høye koffeininnholdet. Likeså er overdreven kaffedrikking også skadelig. Kan føre til for tidlig fødsel..

ORIGINAL: Labambie
Jeg veit at man skal holde seg unna de svenske (de er merket med varsel) pga taurininneholdet. Her i Norge er det forbudt, så man kan drikke litt. Bittelitt. Ved å drikke en kvart boks redbull om dagen, kan du ikke drikke cola eller noe som helst annet koffeinholdig.