Recaro privia

Mjøsbaby2018

Blir kjent med forumet
54532_Recaro_Recaro_Privia_ink._Recarofix_base_1.jpg
Noen erfaringer med dette setet? Babybanden kjører kampanje nå. Ser at setet er best i test men vil gjerne ha noen personlige erfaringer også :)

Last edited:
Europris har den også på tilbud denne uken i følge kundeavisen, har vurdert litt å slå til på tilbudet..

Ingen erfaringer med setet, men det ser veldig bra ut. Lav vekt er viktig, det blir TUNGT etterhvert med baby oppi.
Pluss for at det kan festes på vogner! Det er ikke alle som kan det.

Ingen erfaringer med setet, men det ser veldig bra ut. Lav vekt er viktig, det blir TUNGT etterhvert med baby oppi.
Pluss for at det kan festes på vogner! Det er ikke alle som kan det.
Hvilke vogner?? :) Jeg må ha som passer til Emmaljunga. Tror det bare er Britax, besafe og maxi cosi

Hvilke vogner?? :) Jeg må ha som passer til Emmaljunga. Tror det bare er Britax, besafe og maxi cosi
Er de tre som passer til emmaljunga, ja. :)
Edit: etter litt snusing ser det ut som recaro har sagt selv at deres seter passer på adapter til maxi cosi. :)

Babybanden kjører 1999 med base. Europris 1499. EP rundt her jeg bor er helt tomme. BB hadde visst flere tusen på lager [emoji1362]

Vi hadde det sete til nr 1. Måtte reklamere to ganger da plastbeslaget rundt der man løsner/ strammer selen, løsnet begge ganger. I tillegg er solskjermen ikke så god. Den går ikke langt nok frem slik at den faktisk gir noe særlig solskjerming. Vi rakk akkurat å ta i bruk sete nr 3 før mini gikk over på større sete, og det har vi ikke hatt problemer med. Så overall er vi fornøyd og har nok bare vært uheldige med de to første. Sikkerhet først og dette sete er best i test [emoji1360] Babybanden er forøvrig supergode på service og vi fikk nytt sete hver gang uten problem [emoji5]

Babybanden kjører 1999 med base. Europris 1499. EP rundt her jeg bor er helt tomme. BB hadde visst flere tusen på lager [emoji1362]
Jeg finner kun basen til 1499,-? :confused004

Vi har vært fornøyd med det til vår lille. Var fremdeles langt nok på selene da vi byttet til neste størrelse når han var nesten 14 måneder. Kommer til å bruke det igjen til nestemann.

Back
Topp