Recaro privia

godtemomsen

Lykkelig ventende <3
Hei,

Noen som vet hvor de selger denne bilstolen i en fysisk butikk? (Bor i stavanger) litt kjedelig å bestille på salg på nett uten å få prøvd først.
Skulle gjerne prøvd den i bilen ifht størrelse(hadde maxi cosi cabriofix før) og sett hvordan vinkelen på setet blir i vår volvo V70:)

Noen som har volvo v70 som også har dette setet som har noen anbefalinger?

På forhånd takk :)

Jeg var også ute å lette etter denne bilstolen, kjekt å se den i live før du bestiller på nett liksom:)
Jeg er fra stavanger, så at Baby Miljø reklamerte for denne bilstolen så jeg stakk innom. Men de hadde sluttet å selge det pga leverandøren ikke overholdt leveringsdatoer og noe tull. Men hu sa at bilstolene var veldig bra :)
Jeg har dessverre ikke sett denne bilstolen i noen butikker i stavanger området:/

Jeg kjøpte bilstolen på Babybanden i Kristiansand. De har den også på Torshov:)
Setet har fått best i test så tror det er veldig bra! :) Vi har ikke prøvd det i bilen vår enda, men vi vet at vi har en veldig romslig bil også har vi ingen barneseter fra før av :)

Vi har Volvo v70 og har kjøpt samme setet. Har ikke testet det i bilen enda, men basert på det jeg har lest og hørt skal det gå fint. Kan evt se om vi har tid å prøve i morgen, og om vi gjør det legge inn bildet.

Back
Topp