RECARO bilstol

*Ania*

Elsker forumet
noen som har kjennskap til denne? er det en GOD bilstol?? tenker mest på Monza. evt. start eller young sport om de evt skulle være tryggere/bedre? skal ha fremovervendt t min eldste på 4 år og 18 kilo. Lurer også på BESAFE IZI UP... hva er best?

Jeg veit bare at jeg har lest her inne tidligere at den er dritt.

Men har ikke erfaring eller kunnskap om den selv, eller tester å vise til.

ORIGINAL: manglende bilag

beltestol er tryggest for din unge som er over 15 kh og fire år siden du vil ha fremover

det vet jeg.. [;)] må bare finne ut hvilken [:)]

Har Recaro young sport å veldig fornøyde med det[:)]

ORIGINAL: StinkiStini

Jeg veit bare at jeg har lest her inne tidligere at den er dritt.

Men har ikke erfaring eller kunnskap om den selv, eller tester å vise til.

ikke bra! ....men greit å vite da.... flere som har peiling?? [:)]

Recaro sine beltestoler har vel ikke gjort det så bra i tester?[:-] Vil heller annbefale besafe eller noen andre[:)]

ORIGINAL: GitteLen

Recaro sine beltestoler har vel ikke gjort det så bra i tester?[:-] Vil heller annbefale besafe eller noen andre[:)]

takk.. noen som har noen tester å vise til? link? [:)][:)]

Jeg har dessverre ikke noe link, men jeg har også blitt opplyst om at Recaro generelt gjør det mindre bra i kollisjonstester.
(kanskje du finner en test dersom du leter på forbrukerportalen.no - jeg er lat)

De beltestolene som kommer best ut i test er Britax, Cybex og Maxi Cosi

ORIGINAL: Oline V2

Jeg har dessverre ikke noe link, men jeg har også blitt opplyst om at Recaro generelt gjør det mindre bra i kollisjonstester.
(kanskje du finner en test dersom du leter på forbrukerportalen.no - jeg er lat)

ok! takk [:)][:)]

Recaro Monza er et middels godt sete. I frontkollisjonsdelen av testen kommer setet dårlig ut, og sikkerheten er totalt sett bare på gjennomsnittet.

Brukervennligheten er derimot god, det er lett å installere setet og ingen fare for feilbruk.

dette kom opp på forbrukerportalen! tror jeg skal slå fra meg dette setet da.. synd at ikke alle setene er 100 % bra altså!!! [&:][8D]

HTS Besafe iZi UP X2 festes med bilbelte. Forovervendt. Godkjent for 15-36 kg.

HTS Besafe iZi UP X2 er et bra bilbarnesete som festes med bilbelte.

I testkollisjonene er det over middels bra, og det er enkelt å montere.

kom greit ut dette da... [:)]

http://forbrukerportalen.no/filearchive/forskolealderstoler_2007-2009.pdf

Her har du liste over alle beltestoler som er testet siden 2006 [;)]

ORIGINAL: Oline V2

recaro babystolen og Recaro bakovervendt med isofix gjør det bra.

Back
Topp