reborn dukker

tullemor_86

Glad i forumet
Spesielt....[&:]

ORIGINAL: _gjotterii_

Spesielt....[&:]

ORIGINAL: hottieplottieflottie

men hun på 23 , kunne jo ikke få barn så skjønner litt angående reborn dukken !

akkurat det fikk ikke jeg med meg.. men ynte likevel at det var litt spesielt

ORIGINAL: tullemor_86

ORIGINAL: hottieplottieflottie

men hun på 23 , kunne jo ikke få barn så skjønner litt angående reborn dukken !

akkurat det fikk ikke jeg med meg.. men ynte likevel at det var litt spesielt

Spesielt uansett, og kanskje like greit at hun ikke kan prokreere om den bloggen der er riktig.

hun på 23 har en vanlig dukke, ikke en reborn.. 

ORIGINAL: turbo trash

hun på 23 har en vanlig dukke, ikke en reborn.. 

nei jeg ser å det.. men hun er likevel mamma til denne dukken. å blogger om babyen sin

Syyyykt [&:]

Men det jeg synes er litt spesielt er at det virker som at hele familien til hu på 23år er med på det.
"Nå skal vi til mormor, har ikke sett henne siden dåpen til Matilde"
"Tante gleder seg til å se igjen gullungen sin"

[&:]

ORIGINAL: BølleBella

Men det jeg synes er litt spesielt er at det virker som at hele familien til hu på 23år er med på det.
"Nå skal vi til mormor, har ikke sett henne siden dåpen til Matilde"
"Tante gleder seg til å se igjen gullungen sin"

[&:]

Jeg velger å håpe og tro at det bare er tull.

Tror hun ene er her inne på forumet faktisk....

Men jeg reagerer på at foreldre ikke blander seg inn jeg...

er det bare jeg som reagere på at foreldrene lar jentene sine bli så engasjert i dukkene sine????[&:] syk syk verden

Huffda. Fikk litt ekle følelser rundt dette jeg. Vet ikke om jeg synes det er tragisk eller komisk når hun ene skriver "har så lyst å kjøpe sånn smokk til babyen, bare synd hun ikke tar smokk". Tar smokk? Å ja, plasten er ikke formet til å få plass til smokk mener du?

Neimen herregud da.. La nå de små få leke med dukkene sine. Selv lekte jeg med dukke til jeg gikk i 7. klasse.
De har vel lest blogger om unge tenåringsmødre, og blir inspirert. Sikkert ikke noe de bruker heele dagen på. Men om det så er det, HVA SÅ?
Tror ikke det er noe galt inni hodet dems forde.. Skjerp dere da..

ORIGINAL: Kineblomst

Tror hun ene er her inne på forumet faktisk....

Men jeg reagerer på at foreldre ikke blander seg inn jeg...

Ja, vi snakket litt om det her, gubben og jeg, og vi kom til at om det var Malika, som nå faktisk er 12, som holdt på sånn, så hadde vi seriøst begynt å lure...

ORIGINAL: STJERNE*

Neimen herregud da.. La nå de små få leke med dukkene sine. Selv lekte jeg med dukke til jeg gikk i 7. klasse.
De har vel lest blogger om unge tenåringsmødre, og blir inspirert. Sikkert ikke noe de bruker heele dagen på. Men om det så er det, HVA SÅ?
Tror ikke det er noe galt inni hodet dems forde.. Skjerp dere da..

JEg lekte også med dukker såpass lenge, det er nå greit det, men mest Barbie og My little pony som jeg samlet på, ikke babydukker, det ga jeg meg med noen år tidligere tror jeg.

Men hadde uansett begynt å lure, om det var sånn at hun tok dukken på tur, krevde "barnehage" til henne osv...

Hun ene bloggeren har jo faktisk ett barn også, ser det ut til, og er inne i en sorgperiode pga faren, men det er nå så, det blir noe annet...

Back
Topp