reaksjoner når folk kommenterer magen...

Fruspire

Blir kjent med forumet
Lurer på hvordan dere reagerer på når andre kommenterer magen deres? Jeg blir kjempe lei meg, er nå i 3 svangerskap å har nesten ingen mage.(Det har jeg ikkje hatt med de 2 første heller)
Føler liksom at ikkje e kan si hvor langt jeg er på vei, folk bare kikker dumt på meg, og sier at det ikke er mulig...
Andre som får vonde kommentarer, eller er det bare meg som kanksje er litt følsom?

Har fått en kommentar når jeg ikke var halvveis engan, om at jeg var så svær å hun trodde jeg straks skulle føde, fra ei ukjent dame. Ellers har jeg bare fått fine kommentarer

Eneste jeg har fått, var vel at bestefar ble overrasket over at terminen var så sent, han trodde jeg skulle føde tiiidlig i sommer. [emoji28]
Jeg tar meg ikke nær av sånt, vet jeg blir svær. Sa at jeg poppet fort ut i forrige svangerskap også. Jeg bærer magen veldig på utsiden, sånn er det bare.

Jeg tar kommentarer i beste mening, tror ingen mener noe vondt med det de sier. Jeg har alltid syntes at gravide damer er flotte og kan gjerne kommentere at noen har stor mage f.eks, det var ikke før jeg selv ble gravid og leste alle kommentarene rundt slike ting her inne at jeg forsto at jeg muligens har fornærmet folk tidligere. Det har selvfølgelig aldri vært min intensjon - tvert imot.

Her er det i motsatt rettning, er så "uheldig" som e føler de fleste ville sagt at e får ikkje stor mage!

Jeg blir ikke lei meg, men jeg blir sykt lei av å høre gnål om magen min av alle jeg møter på jobb. Får ikke gjort noe med magen uansett så jeg jatter bare med og stikker avgårde så fort jeg får muligheten :D

Altså- jeg synes folk kun burde fått lov til å si følgende "Næmmen, se så søt en babymage a!"
Alt annet er eller kan vries negativt og vi blir såret!
Jeg er skikkelig sår selv, aldri har d vært greit å kommentere kroppen min, og det er faktisk ikke bedre nå!

Jeg personlig tar meg ikke nær av kommentarer om magen da jeg vet at ingen mener noe vondt med det. For som regel er det ment som er kompliment.

Jeg er svær, sånn er det bare. Og er da det jeg får kommentarer på, men tar meg ikke nær av det :) Det er nok å grine over at mannen koker snarkokt makaroni (5 min koketid) sammen med vanlig fullkornspasta (12 min koketid) og ikke skjønner hvorfor det ikke kan bli bra:p Og det er bare et eksempel:hilarious:

Er i uke 30 og har hatt en vektoppgang på 7-8kg hittil. Hører til stadighet at jeg vokser sånn og om jeg er sikker på at det ikke er flere barn i magen. Brydde meg ikke i starten, men nå er det bare irriterende [emoji12]

Jeg har fått hørt flere ganger de siste ukene (senest i dag) at jeg har så liten mage til at det bare er to måneder igjen.. Jeg syns jeg har fått ganske stor mage - jakkene mine er jo "sprengte" om jeg lukker de igjen:p

Fikk spørsmål for 2 dager siden om jeg var på siste innspurt,og da jeg svarte att "neida,det er enda 9 uker igjenn" fikk jeg DEN skrik-maska i retur :hilarious: hun ble lang i maska gitt å syntes magen såg veldig fødeklar ut:p

Fikk spørsmål for 2 dager siden om jeg var på siste innspurt,og da jeg svarte att "neida,det er enda 9 uker igjenn" fikk jeg DEN skrik-maska i retur :hilarious: hun ble lang i maska gitt å syntes magen såg veldig fødeklar ut:p

Dette skjer minst en gang om dagen:hilarious::hilarious: De blir så satt ut og prøver så hardt å skjule det, men totalt uten hell!! Skulle tro at månen datt ned i hodet på dem...:p:hilarious:

Dette skjer minst en gang om dagen:hilarious::hilarious: De blir så satt ut og prøver så hardt å skjule det, men totalt uten hell!! Skulle tro at månen datt ned i hodet på dem...:p:hilarious:
Haaahaaaa:laughing001 syntes det er utrolig gøy jeg:D
Skal begynne å ha klart camra når jeg får sånne spm :D

Jeg har også stor mage, men jeg får faktisk ikke så mange kommentarer denne gangen. Heldigvis! :p Jeg vet at magen er stor og jeg trenger virkelig ikke å bli minnet på det hele tiden :wtf:
Men for all del, har fått plenty kommentarer i tidligere svangerskap. Spesielt med første. Da fikk jeg også slengt i meg så mange kommentarer etter fødselen på hvor tjukk jeg var, og om jeg var sikker på at det ikke var flere babyer igjen der inne.... :( Ble skikkelig lei meg og det er knallhardt med så personlige kommentarer som går på kropp og utseende, servert på matbutikken av relativt ukjente folk :(

Jeg har også stor mage, men jeg får faktisk ikke så mange kommentarer denne gangen. Heldigvis! :p Jeg vet at magen er stor og jeg trenger virkelig ikke å bli minnet på det hele tiden :wtf:
Men for all del, har fått plenty kommentarer i tidligere svangerskap. Spesielt med første. Da fikk jeg også slengt i meg så mange kommentarer etter fødselen på hvor tjukk jeg var, og om jeg var sikker på at det ikke var flere babyer igjen der inne.... :( Ble skikkelig lei meg og det er knallhardt med så personlige kommentarer som går på kropp og utseende, servert på matbutikken av relativt ukjente folk :(

Whaaat?? Folk er jo helt idioter! En ting er jo å kommentere mens man er gravid(ikke det at jeg synes noe særlig om det heller) men en annen ting er jo å komme med frekke kommentarer etter fødsel! Folk som gjør det må jo tro at fotballfrue er fasiten...?

Da tror jeg faktisk at jeg hadde blitt ganske ukoselig tilbake og satt de på plass, uansett om det var kjente eller ukjente...

Whaaat?? Folk er jo helt idioter! En ting er jo å kommentere mens man er gravid(ikke det at jeg synes noe særlig om det heller) men en annen ting er jo å komme med frekke kommentarer etter fødsel! Folk som gjør det må jo tro at fotballfrue er fasiten...?

Da tror jeg faktisk at jeg hadde blitt ganske ukoselig tilbake og satt de på plass, uansett om det var kjente eller ukjente...

Uff... Ja da bodde jeg på et lite sted, han som drev den lokale bowlinghallen traff oss på Kiwi (jeg hadde kanskje vært å spilt bowling 2-3 ganger der? så altså ikke en person jeg kjente godt), og han presterte å klemme ut av seg at med den magen jeg hadde så måtte det minst være en baby til inni der :confused: Jeg ble så satt ut og hadde fra før av kjempekomplekser for kroppen min så klarte dessverre ikke å si noe i det hele tatt... :oops: Det var flere episoder der folk kommenterte, men hans kommentar var definitivt verst og den jeg husker litt for godt på :yuck:

Og ja, jeg er helt enig i at du må være ganske idiot for å komme med slike kommentarer :banghead:

Back
Topp