Reaksjoner etter egguttak?

Gikk det bra på uttaket i dag?:):)
Ja det gikk over alle forventninger jeg kan nesten ikke fatte det :D 13 egg ut!! :) men fy kor vondt det er nå når smertelindringen gikk ut, fytti grisen!! Takk og pris for at jeg hadde glemt hvor vondt det var i etterkant! ;) grugleder meg til tlf i morgen!! :) :)

Kossn går det med deg nå da?? :) :)

Wow!! Så moro Trudelutt'n :-) Da vedder jeg på at du har opp til flere gullegg blant dem!

Wow!! Så moro Trudelutt'n :-) Da vedder jeg på at du har opp til flere gullegg blant dem!

Ja det gikk over alle forventninger jeg kan nesten ikke fatte det :D 13 egg ut!! :) men fy kor vondt det er nå når smertelindringen gikk ut, fytti grisen!! Takk og pris for at jeg hadde glemt hvor vondt det var i etterkant! ;) grugleder meg til tlf i morgen!! :) :)

Kossn går det med deg nå da?? :) :)

Så bra!! Satser på et bra antall som blir befruktet da:):)
Hos oss ble 16 egg hentet ut, 8 befruktet, 1 satt inn og 4 på frys..

Her går dagene sent.. Formen er bedre, men d lekker fremdeles en del væske (550ml bare siden kl halv tre).
Fremdeles ingen utsikter om hvor lenge jeg blir værende på KK, eller hvor lenge jeg blir sykemeldt i etterkant. Men jeg tar én dag om gangen, og feirer de små fremskrittene! Dusjet i dag for første gang på 6 dager;) Har også vært og trasket litt i gangene i dag, ene sykepleieren jublet når hun så meg, haha:-D

Så bra!! Satser på et bra antall som blir befruktet da:):)
Hos oss ble 16 egg hentet ut, 8 befruktet, 1 satt inn og 4 på frys..

Her går dagene sent.. Formen er bedre, men d lekker fremdeles en del væske (550ml bare siden kl halv tre).
Fremdeles ingen utsikter om hvor lenge jeg blir værende på KK, eller hvor lenge jeg blir sykemeldt i etterkant. Men jeg tar én dag om gangen, og feirer de små fremskrittene! Dusjet i dag for første gang på 6 dager;) Har også vært og trasket litt i gangene i dag, ene sykepleieren jublet når hun så meg, haha:-D
Godt med bonusegg på frys! :) :) skjønt, du ska jo bruke dine først på søskenforsøk ;) høres ut som en veldig god plan du har, en dag av gangen og feire de små fremskritt!! :) :) godt å høre at du blir bedre. Krysser fingre for deg :) :) :)

Hjemme på perm! Hurra:):)
Fremdeles en del ubehag, og etter endelig å ha fått sett på kroppen min i et større speil, ser jeg at den er langt fra normal (har hverken midje eller rumpe lenger). Det er tydelig at det fremdeles er mye vann på forskjellige steder, men prøvene viser i alle fall noe forbedring;)
Skal tilbake til sykehuset i kveld, men det hjelper i alle fall på psyken å få være hjemme noen timer!

Det tok 14 dager, men endelig er jeg utskrevet fra sykehuset og på plass i sofaen hjemme!:) Er sykemeldt ut 28.okt sånn i første omgang, og den dagen skal jeg også til kontroll hos IVF-avdelingen for å se til at det lille frøet mitt klarer seg fint:)
Gruer meg litt til natten for jeg klarer ikke å ligge flatt på ryggen ennå, så vi får være kreative og bygge opp madrassen litt..
Har fremdeles en del væske i kroppen, men nå satser vi på at det ordner seg selv i løpet av de nærmeste ukene;)

Godt å høre at du er hjemme og at det går etter forholdene bra. Utrolige forskjeller på hva man må gjennom i denne prosessen og du har virkelig hatt en tøff runde, men så lenge spira klamrer seg fast, tåler man en del! Lykke til fremover :-)

Gratulerer, det var veldig gøy å lese! Jeg har lett for å bli overstimulert selv, men høres ut som en liten pris å betale for å få drømmen oppfylt. Lykke til!! :)

Gratulerer, det var veldig gøy å lese! Jeg har lett for å bli overstimulert selv, men høres ut som en liten pris å betale for å få drømmen oppfylt. Lykke til!! :)
Takk for det;)
Det har uten tvil vært en litt tøffere start enn vi hadde beregnet, men i det store bildet så betyr ikke det så mye, så lenge alt går bra til slutt!
Var til kontroll på gyn.avd i dag, og vi kunne så vidt skimte et lite bankende hjerte der inne.. Og hcg'en er nå på 12000!
Skal til UL hos IVF-avd på tirsdag, håper å få se den lille "reka" enda tydeligere da:D

Å så fantastsk!!!! Ja det må virkelig være verdt all smert :) :)

Back
Topp