Truddelutt'n
Gift med forumet
Ja det gikk over alle forventninger jeg kan nesten ikke fatte detGikk det bra på uttaket i dag?![]()
Kossn går det med deg nå da??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gikk over alle forventninger jeg kan nesten ikke fatte detGikk det bra på uttaket i dag?![]()
Ja det gikk over alle forventninger jeg kan nesten ikke fatte det13 egg ut!!
men fy kor vondt det er nå når smertelindringen gikk ut, fytti grisen!! Takk og pris for at jeg hadde glemt hvor vondt det var i etterkant!
grugleder meg til tlf i morgen!!
![]()
Kossn går det med deg nå da??![]()
![]()
HihiWow!! Så moro Trudelutt'nDa vedder jeg på at du har opp til flere gullegg blant dem!
Godt med bonusegg på frys!Så bra!! Satser på et bra antall som blir befruktet da
Hos oss ble 16 egg hentet ut, 8 befruktet, 1 satt inn og 4 på frys..
Her går dagene sent.. Formen er bedre, men d lekker fremdeles en del væske (550ml bare siden kl halv tre).
Fremdeles ingen utsikter om hvor lenge jeg blir værende på KK, eller hvor lenge jeg blir sykemeldt i etterkant. Men jeg tar én dag om gangen, og feirer de små fremskrittene! Dusjet i dag for første gang på 6 dagerHar også vært og trasket litt i gangene i dag, ene sykepleieren jublet når hun så meg, haha:-D
Takk for detGratulerer, det var veldig gøy å lese! Jeg har lett for å bli overstimulert selv, men høres ut som en liten pris å betale for å få drømmen oppfylt. Lykke til!!![]()