Reaksjon

Lillejulispire2017

Glad i forumet
Hvordan reagerte din kjæreste, mann, samboer, mor, far, storesøsken, småsøsken på at dere skulle ha baby? :):Heartred

Min mann fikk vite det over pr tlf med reaksjon: ER DET SANT?? wæææoow, såå kult (også gråt vi litt sammen) så fortsatte han du må ringe lege å bestille time med engang (ettersom vi mistet noen år før, sånn av vi fikk TUL) :Heartred

Mamma og pappa ble overrasket og meget glade :happy093 samtidig veldig spent.

Mine eldre søsken hadde egt bare gått og venta på det :rolleyes: men veldig glade på våres vegne.

Dette her er nr. 3 da og nr. 2 blir to år først i september i år...så eh, de ble litt sjokka da de trodde vi ville vente med nr. 3, men syntes det selvfølgelig var veldig koselig :) Og ønsket oss l-y-k-k-e t-i-l :wideyed::p

Mannen tok dette ganske kuli! Det var veldig planlagt og vi vi har vært veldig heldige med prøvingen på alle våre barn, så når det ikke klaffet første prøveperiode, så mente han at da måtte det hvertfall klaffe den andre prøveperioden. Så når han fikk se graviditetstesten kysset han meg på kinnet og sa "ja, det visste jeg vel" :P Men innrømte at han ikke turte å juble helt enda mtp at vi hadde mistet en gang før ;)

Dette her er nr. 3 da og nr. 2 blir to år først i september i år...så eh, de ble litt sjokka da de trodde vi ville vente med nr. 3, men syntes det selvfølgelig var veldig koselig :) Og ønsket oss l-y-k-k-e t-i-l :wideyed::p

Mannen tok dette ganske kuli! Det var veldig planlagt og vi vi har vært veldig heldige med prøvingen på alle våre barn, så når det ikke klaffet første prøveperiode, så mente han at da måtte det hvertfall klaffe den andre prøveperioden. Så når han fikk se graviditetstesten kysset han meg på kinnet og sa "ja, det visste jeg vel" :p Men innrømte at han ikke turte å juble helt enda mtp at vi hadde mistet en gang før ;)

Først og fremst, gratulerer med nr 3:Heartred

Så koselig/søt reaksjon da :happy: skjønner at man ikke turte å slippe jubelen helt løs.
Men vil tro den kom etterhvert :)

Sambo var veldig avslappet i forhold til det ettersom det var han som mistenkte det[emoji23][emoji106] mamma fikk helt hakeslepp, hadde ikke forventet at hu fikk noen barnebarn[emoji38] lillesøsteren min hylte av glede og samboer hennes begynte å grine [emoji38][emoji38]

Jeg selv ble veldig stum og sjokkert da jeg fant ut at jeg var gravid. Deretter enda mer overrasket over å være 10 uker på vei alt.

Mannen ble først veldig sint, men roet seg fort. Han ville ikke ha flere enn tre, men sånn ble det:p

Resten av familien ble hoppende glade:)

Samboern ble litt satt ut tror jeg samtidig som at han ble skikkelig glad, ble skikkelig feiring med en bedre middag i London:happy:

Mine foreldre ble overlykkelige, dette er deres første barnebarn:)

Mine søsken var sånn som dine, de hadde forventet det, ingen av de har noe stor interesse for barn, men tror de ble gladere for det enn de ga uttrykk for:rolleyes:
De var selvfølgelig veldig glad på mine vegne;)

Mannen ble glad, men ingen av oss klarte helt å glede oss skikkelig før vi fikk se et bankende hjerte i uke syv da vi har mistet tre ganger tidligere.

Foreldre og søsken ble veldig glad - for svigermor ble det den beste julepresangen, selv om vi fortalte det lillejulaften

Eldste nevøen var vel den som tok det "tyngst", han måtte jo dele besteforeldrene med en til (var liksom nok med at han måtte dele de med søskene sine) :hilarious:

De fleste reagerte i grunnen ganske overrasket og det er ikke rart da egentlig ingen visste om at vi hadde et forhold :p
Hverken min mor eller søstrene mine har møtt BF så det blir spennende tider fremover :hilarious::rolleyes:

Og ja forresten, en del folk trodde faktisk at det var eksen min som var faren :eek: DET var ikke fullt så gøy :wtf:

Min samboer trodde først ikke på meg, måtte ta noen tester før han trodde det :p var planlagt, men tok noen mnd og jeg hadde veldig ustabil syklus.

Familien ble vel ganske overrasket, vi fikk første barn sammen i sept 15, og jeg har en jente fra før, også er jeg kun 25, så de såg vel ikke for seg ett barn til helt enda:p
Men nå gleder alle seg kjempe masse til hun kommer!

Vi trodde ikke helt på det selv, så tok noen tester før vi trodde på det. Hadde fått advarsle om at det kom til å ta lang tid, så vi trodde ikke vi skulle få det til uten å egentlig prøve.

Vi ble gravide på verst tenkelige tidspunkt (jeg er helt overbevist om at det er derfor jeg ble gravid), jeg hadde mistet jobben i oljebransjen og var på intervjurunder for ny jobb, min mann var i oppstartsfasen på nytt firma, og vi har investert alle pengene våre i byggeprosjekt i min manns hjemland. Nå ordnet alt seg, og det går veldig bra med alle prosjekter, men mamma sin første reaksjon var vel megetsigende: "ja, det var jo godt planlagt!"......

De fleste reagerte i grunnen ganske overrasket og det er ikke rart da egentlig ingen visste om at vi hadde et forhold :p
Hverken min mor eller søstrene mine har møtt BF så det blir spennende tider fremover :hilarious::rolleyes:

Og ja forresten, en del folk trodde faktisk at det var eksen min som var faren :eek: DET var ikke fullt så gøy :wtf:

Oi. Ja det kan jo bli spennende tider fremmover :p men regner med at det går godt :)

Oh, såpass... Skjønner at den ikke var fullt så gøy nei.. :confused:

Back
Topp