Reaksjon på vaksinen

twinkelstar

Elsker forumet
Ville bare si at jenta mi på 2 år tok vaksinen i dag eller rettere sagt 2 vaksiner. Svineinfluensa vaksinen og sesonginfluensa vaksinen. Og til nå er det ingen reaksjon [:D] og håper det forsetter sånn. Ser ikke ut til hun er øm eller vond i armen heller for har lekt masse og når jeg er borti armene ingen reaksjon [:D]. Så er kjempe glad for det. Ikke noe gøy når de stikker de. Men hun var så flink og sluttet å grine med en gang damen ga henne premie [:D]. Og hun er så stolt av premiene hun fikk alle måtte se [:D]

spurte du når de reagerer hvir de gjør det? noen sa at svine-vaksinen bynner ikke å funke før 2 uker etter....? kan de reagere først da?!

ORIGINAL: eadni

spurte du når de reagerer hvir de gjør det? noen sa at svine-vaksinen bynner ikke å funke før 2 uker etter....? kan de reagere først da?!

Reaksjonen kommer første og andre dag. Akkurat som ved de vaksinene de små får nå. Det var ikke vanlig med symtommer / reaksjon utover 2 dager fra vaksinen. Men siden de er så små fikk hun halvtparten av hva en voksen får. Og så skal hun tilbake om 4 uker og ta en til. (Men dette var bare kanskje, skulle ta nærmere kontakt da ). Men den de tok i dag begynner å bygge seg opp allerede nå og er helt bygget opp om et par uker. Og de kan ikke reagere på vaksinen om et par uker

Så flink hun er 
Ikke dårlig og takle to sprøyter på engang

Får håpe hun slipper reaksjoner på begge to.

ORIGINAL: Shygirl

Så flink hun er 
Ikke dårlig og takle to sprøyter på engang

Får håpe hun slipper reaksjoner på begge to.

Samme tenkte jeg. Men har gått over all forventing. Tror jeg var mest nervøs.

Kjempe bra[:D] Og så flott at det ikke er noe reaksjon. Får håpe det fortsetter sånn til i morgen[:D]
Kjempe flink jente[;)]

Flinke jenten da!! Godt hun ikke har fått noe reaksjoner enda! Skjønner godt at det var verst for mammaen, gruer meg som bare det for å gi den til mine barn...

Back
Topp