reaksjon på vaksine:(

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
stakkar vennen min fikk visst en reaksjon på vaksinen i kveld 38,4 og hylgråt i ett stakkar:( huff det gjør vondt i mammahjertet...
De hadde ikke babyparacet for 6-12 kg på apoteket, men pinex på samme styrke for 6-12 kg... det går vel bra at jeg bruker det? det er jo paracetamol det også...
virker som det hjalp litt iallefall, han sovnet nå...

Huff.. :(
Mini her har også fått vaksine i dag, men var bare litt sutrette nå i kveld, men sover som en seint nå :D

det var bra det da[:)] ikke noe morsomt når barna har det vondt

Usj, vi skal ta vaksiner i morra [&:]

Håper gutten din blir bedre, og dumme bivirkningene går bort med seg! [:)]

takk for det, håper det ja...

masse lykke til i morra og håper dere slipper særlig med bivirkninger[:)]

takk for det[:D]

Gla eg e ferdig med 3mnd vaksinå for lenge si, men her ska da tas 5mnd på mandag [&:]
Å i går fekk ho RS vaksinå, har ikkje vært heilt seg sjøl i dag nei[:'(]

takk alle sammen ikke noe gøy med det her vaksinestyret, men virker i alefall som han har sovet det av seg i natt heldigvis[:)]

Føler med deg. Gutten vår fikk også feber etter vaksina. Ikke noe moro i det hele tatt. Men det ble bedre etter han fikk paracet(pinex). Gikk over iløpet av natta, men han var veldig trøtt ett par dager etterpå.

ORIGINAL: Shotra

Føler med deg. Gutten vår fikk også feber etter vaksina. Ikke noe moro i det hele tatt. Men det ble bedre etter han fikk paracet(pinex). Gikk over iløpet av natta, men han var veldig trøtt ett par dager etterpå.

huff nei det er ikke noe moro når barna sånn, men det går heldigvis raskt over[:)]

Håper gutten din er bedre i dag.

Gruer meg til snuppa skal ta den.

ORIGINAL: jente k

Håper gutten din er bedre i dag.

Gruer meg til snuppa skal ta den.

ja han er mye bedre i dag, mye smilende og blid som normalt[:)]

Back
Topp