Reaksjon på vaksine

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Ole Alexander har fått feber etter vaksina i går. Hvor lenge er det vanlig å ha feber etter vaksina. Hvor mye feber hadde deres barn. Ole Alexander ligger på 39, selv med paracet

hvilken vaksine er det? vet de kan få en del feber, mageknipp av den mot hjrnehinne betennelse... vet ikke hvor lenge, men burde vel ikke vare så lenge... min hadde bare litt feber på kvelden. var fin dagen etterpå

min lille skatt fikk ikke feber hun. men hun var litt grinete på ettermiddagen.

hvilken informasjon fikk du på helsestasjon da, når de ga vaksinen?

Det var pappan som var der med han. Og Info, hva er det da.

Han fikk den hjernehinnevaksinen og den vanlige trippelvaksinen. Han virker noe bedre nå. Feberen er nede i 38. Så håper han er bra igjen i morra

Vanligvis fine igjen dagen etterpå..
Må bare legge til at med min eldste måtte vi bytte type febernedsettende, paracet hadde ingen virkning på ham [:)]

kan bli dårlig i oppte 2- 3 daga etter vaksine mn feberen bør gå rimelig raskt ned. e ikke uvanlig at onga får en slik reaksjon etter vaksine. vi ha vært heldig og sluppet unna me feber ..mn va veeeldig grinat, sutren og mammaklein i nesten 2 daga min da. kasta også litt opp mn gikk over innen 2 daga. 

Han fikk vaksinen kl 1000 i går morres. så da bør jo feberen forsvinne snart. Og sutringen må gi seg. Vi har barnedåp til søndag[:)]

oida, fått en skikkelig reaksjon han da stakkar liten. Heldigvis har datteren min vert seg selv etter hver runde med vaksiner. Null reaksjon.
Hva sa helsesøster eller barnelege da? du fikk vel snakke med de vil jeg tro...

Trym hadde feber den dagen han fikk vaksinen + neste dag

Back
Topp