Reaksjon på vaksine/stivkrampesprøyte, voksen

Fikk vondt i armen, kjentes ut som om jeg hadde fått et hardt slag i armen...
 
Fikk vondt i armen, kjentes ut som om jeg hadde fått et hardt slag i armen...
Ja akkurat slik føltes det rett etter sprøyta i går. I dag er det verre. Hele armen og overkroppen både foran og bak på den siden føles skamslått. Feber har jeg hatt i dag også.
Lurer på om ungene har smittet meg med det rasket dem har, eller om det er en reaksjon.
 
Stivkrampe er ganske stress. lymfeknuten i armhulen hovnet opp og var skam vondt. Føltes ut som jeg hadde skam slått i armen i flere dager og var vondt å bevege. Følte meg elendig. Men gikk over på ca 4 dager tror jeg
 
Urk, jeg burde ikke lese denne tråden. Er litt overhysterisk for bivirkninger (selv om jeg vet det ikke er farlig, det er en slags.. ikke-fornuft) i vaksiner og må selv snart ta påfyll av polio-stivkrampe-dentredjetingen. Har du snakket med legekontoret om det, kanskje de kan hjelpe finne ut om det er normale bivirkninger eller en annen sjuka? :)
 
Ja akkurat slik føltes det rett etter sprøyta i går. I dag er det verre. Hele armen og overkroppen både foran og bak på den siden føles skamslått. Feber har jeg hatt i dag også.
Lurer på om ungene har smittet meg med det rasket dem har, eller om det er en reaksjon.

Fikk ikke feber men vondt, varte ikke mange dager... men heller det enn å bli syk:/ men vaksiner er ikke for pyser...:/
 
Urk, jeg burde ikke lese denne tråden. Er litt overhysterisk for bivirkninger (selv om jeg vet det ikke er farlig, det er en slags.. ikke-fornuft) i vaksiner og må selv snart ta påfyll av polio-stivkrampe-dentredjetingen. Har du snakket med legekontoret om det, kanskje de kan hjelpe finne ut om det er normale bivirkninger eller en annen sjuka? :)
Nope. Ringer ikke dit for dette. Ser ut som det er vanlig å føle seg litt mørbanket ;)
Heller litt mørbanket enn å ikke ta vaksinen.
 
Back
Topp