Reaksjon på vaksina.

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Reaksjonen kom i natt,lille har fått feber... Dakar lita,slappisen min <3 hun våknet bare en gang for mat og en gang for kos i natt,og tok seg en times dupp bare en og en halv time etter at vi sto opp...men det går nok fort over :) håper det i allefall! Skal egentlig kjøre til mamma i dag,for hun skal feire 50årsdag,men nå spørs det om vi må vente til imorgen... Hva tror dere? Ville dere kjørt? Litt over to timer...lille har rundt 38 i temp (vi har eget rom med sprinkelseng og eget bad hos mamma).

Hvis lille uansett sover så hadde jeg kjørt :) hvis hun er våken og gråter eller trenger kos hadde jeg venta...
Masse god bedring til lille søta :) ikke gøy med feber :/

Vi venter uansett litt å ser:) lille er i godt humør da,og hun kommer nok til å sove det meste av turen... Hm.. Vi får se...

Enig med krysse. :)
Masse god bedring til lillesnusk!

* okt08 og jan13 <3 *

Da har lille våknet fra duppen sin og feberen har gått opp, så da blir det ingen tur på oss... Får håpe formen er bedre til i morgen så tar vi turen da istede...

Da har lille våknet fra duppen sin og feberen har gått opp, så da blir det ingen tur på oss... Får håpe formen er bedre til i morgen så tar vi turen da istede...
Dakar lita :(
Krysser fingre og tær for at hun er bedre i morgen!

* okt08 og jan13 <3 *

God bedring til lillesnuppa ❤
Hva er tempen på forresten?

Satse på den går over like fort som den kom, pleier det :)

❤25/2-13❤

God bedring til lillesnuppa ❤
Hva er tempen på forresten?

Satse på den går over like fort som den kom, pleier det :)

❤25/2-13❤
sist jeg sjekka var den 39.2 :( nå sover hun igjen stakar :( nesten ikke gjort annet i dag,og det er litt uvant kan man si!

Tusen takk for godbedring ønsker, ikke noe godt for mammahjertet dette!

Back
Topp