Reaksjon på mmr-vaksine?

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hvor kom prikkene og hvordan så dem ut? Og er det noen som ikke fikk feber men fikk utslett? Snuppa har atopisk eksem og litt prikkete av seg til tider, så veldig usikker på om det er det eller vaksina som er årsaken nå.

Ingen av mine reagerte på den vaksinen. Trur eldste fikk litt feber på kanskje 38.5 men yngste har ikke fått noen reaksjoner.

Ingen av mine reagerte på den vaksinen. Trur eldste fikk litt feber på kanskje 38.5 men yngste har ikke fått noen reaksjoner.

Nei, er så usikker på om det er reaksjon eller eksemen hennes. Men hun har ikke hatt noe feber.

Har ikke hatt noen reaksjoner her heller.

Nei, er så usikker på om det er reaksjon eller eksemen hennes. Men hun har ikke hatt noe feber.
Jeg hadde nok gått ut fra eksemen i første omgang. Min sønn har eksem rundt munn ved tann frembrudd. Han fikk nå 5 tenner I april+ den vaksinen. Så tok da de prikkene som eksem og ikke reaksjon på vaksinen. Men blir det mer enn normalt så er det nok en reaksjon. Litt verre når barn har eksem å finne ut hvor det kommer fra. Men er ikke farlig å få prikker av vaksinen, verre hvis de blir syke.

Back
Topp