Reaksjon på Apocillin.....

Mr.Darcy

Gift med forumet
Alexander har fått apocillin for øreverk. Gikk kjempefint å ta medisinen på mandag og tirsdag. Natt til onsdag kastet han opp to ganger...og vi var sikre på at han hadde fått omgangssyken.....

Magen tålte alt av drikke, mat (det lille han spiste) og medisin på onsdagen (noe vi var overrasket over....men overlykkelige for)

Så idag.....gir han medisin en liten stund før middag....og etter mye om og men så får vi i ham noen skjeer med middag....så går det 1 minutt og så spyr han utover hele gulvet.....[&:] det samme skjedde med grøten nå ikveld....[&:][:(] Ringte legevakten, og de var en vanlig reaksjon.....

Hvorfor sier de ikke noe om det da, at han faktisk kan reagere med å kaste opp....og at han mister matlysten helt.....vil jo overhodet ikke ha mat...må omtrent tvinge ham til å spise....[:(][:(][:(][:(]

så da blir det noen dager til uten mat....[:(][:(][:(][:(]

Flere som har opplevd det samme med apocillin....????

Stakkars dutten...

Go'bedring!

Uffa meg,jeg får så vondt av dere[:(]stakkars Alexander[:(]

God bedringsklemmer fra oss[:)]

jepp., apocelin er doe dritt !!

Nekter å mota den  og  så den som heter Weifapenin ...Ungene får spruteoppkast av dem ...

Jeg sier ifra at vi KUN skal ha imacelin....Den er sterkere og tar "mere"og dem trenger bare 1ml av den[;)]
Og så smaker den godt!! Smaker jordbæryoughurt. Så vi drypper den i skjeen sammen med youghurten ..og dem merker ingenting .... Litt sånn ettersmak er det når dem spiser den rein , men den er ikke så JÆVLIG som weifapenin iallefall ....

å stakkar så kjipt[&:]. >Marcell går også på apocelin nå, men han ble bare litt trøtt og slapp av det- så vi har heldigvis sluppet fint fra det. god bedring[:)]

ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#

jepp., apocelin er doe dritt !!

Nekter å mota den  og  så den som heter Weifapenin ...Ungene får spruteoppkast av dem ...

Jeg sier ifra at vi KUN skal ha imacelin....Den er sterkere og tar "mere"og dem trenger bare 1ml av den[;)]
Og så smaker den godt!! Smaker jordbæryoughurt. Så vi drypper den i skjeen sammen med youghurten ..og dem merker ingenting .... Litt sånn ettersmak er det når dem spiser den rein , men den er ikke så JÆVLIG som weifapenin iallefall ....

Skal følge rådet ditt neste gang GG.....skal ihvertfall IKKE ha Apocillin igjen.....Weifapeninen smakte H******, men han tok den nå til slutt....men ingen reaksjon på medisinen utover det.....Men apocillin skal ikke inn i huset igjen...[:'(]

Back
Topp