Reaksjon på a-krem!

MamaB

Elsker forumet
Stakkers Vilde Sofie!

Smurte pannen og nesetippen siden hun flasser så der med a-krem,
og hadde litt igjen på fingertuppen og smurte ene kinnet og PANG!

Kinnet blusset opp og ble knallrødt!

Jeg tok en klut med vann og vasket fort ansiktet - og nå er det 1 time siden, og det begynner sakte å se litt bedre ut..

Noen andre som har opplevd reaksjon med a-krem??

tusen takk for svar!

man tror jo den er så mild og god.. men sannelig skal jeg holde meg unna a-kremen heretter jeg også da [;)]

er det sant??
huff..!

jeg smører kenny i kinna hver kveld jeg.. aldri reagert! :/

huff, håper kinna te tulla di blir bra fort :D

ORIGINAL: krogenbaby

er det sant??
huff..!

jeg smører kenny i kinna hver kveld jeg.. aldri reagert! :/

huff, håper kinna te tulla di blir bra fort :D

har smørt henne flere ganger med a-krem jeg også, men nå sa det bare pang rett og slett.. [&:]
Skal finne noen andre gode kremer i stedet nå, får holde oss unna a-kremen heretter.

Nå begynner den hissige rødfargen å gå bort heldigvis, men ser tydelig forskjell mellom de to skinnene enda [8|]

Jeg har ikke smurt gutten min me a-krem pga jeg reagerer på den selv! hehe.
Blir helt rød og svir i huden når jeg bruker den..

ORIGINAL: crispy

Jeg har ikke smurt gutten min me a-krem pga jeg reagerer på den selv! hehe.
Blir helt rød og svir i huden når jeg bruker den..

merkelig i grunnen det der med a-krem.. de annonserer den som helt super for barn, men samtidig vet vi at nøtter er noe man skal holde langt unna dem [8|]

Vi bruker a-krem men den er kjempefin på han. Utslettet i ansiktet ble borte pga den

Å nei!! Stakkars lille jenta di.. Gutten min har ikke reagert på den.. Var det krukka el tuben du brukte? Innbiller meg at krukka er best jeg se..[8D]

Et tips til flassete panne..jeg smører inn panne og bryn på gutten min med dr.greve babyolje, samme gjør jeg i hodebunnen hans (pga hodebunns-skarv) [;)]

ORIGINAL: linda helene

Å nei!! Stakkars lille jenta di.. Gutten min har ikke reagert på den.. Var det krukka el tuben du brukte? Innbiller meg at krukka er best jeg se..[8D]

Brukt krukke og tube om hverandre i grunnen - men i morges brukte jeg tuben. Er nok jordnøttolje i begge typene. Godt det ikke er så mange av dere som har fått slik allergisk reaksjon hos de små [:)]

Dr greves babyolje bruker jeg i stellet, kjempefan av denne, og pleide ta et lag a-krem til slutt siden det "ligger litt" mer på huden.

Back
Topp