Reaksjon fra foreldrene mine! :(

Hellzor

Glad i forumet
Møtte pappa idag for første gang etter han hørte nyheten fra mamma. Han sa ikke hei, så ikke på meg og når jeg satt meg ved samme bord så gikk han til et annet bord å satt seg :/

OMG, er det mulig? Makan til oppførsel? Hvorfor oppføre han seg sån da?
Men forhåpentligvis trenger han nok bare litt tid :-)

Næmmen!!! Det var ikke noe fin oppførsel!! Hvorfor er han slik? Er det vanskelig situasjon eller? (Om jeg får spørre, trenger absolutt ikke å svare :) )gir deg en stor klem!! <3

isj så kjipt. Skjønner at det ikke er no morsomt. Er kanskje et lite sjokk for han? Vet jo at ikke alle fedre er så flinke til å sette seg inn i andres situasjon, men tenker kanksje litt mer på seg selv. Det blir nok bedre etter hvert, når det første sjokket har gitt seg :)

Huff da... Pappaer er ofte litt mer beskyttende for jentene sine.. Det går seg nok til skal du se :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

For en utrolig barnslig oppførsel..

Ut av det du skriver vil jeg gjette han ikke helt hadde ventet dette.
Håper det blir bedre når han har kommet seg over sjokket

Haff, for en dust. Håper han kommer over sin egen dumhet og omfavner nyheten med den glede som den fortjener. :)

Det var veldig uventet for oss alle, har bare vært sammen med kjæresten i en kort stund. Jeg måtte bruke litt tid på å bestemme meg for hva jeg skulle gjøre og har hatt det tøft siste uka. Men jeg er ikke i tvil, dette er en gave og jeg er glad selv om situasjonen kanskje ikke er sånn "A4".. Føler meg ikke så velkommen hjemme mer og har ikke lyst til å dra dit..

Det var veldig uventet for oss alle, har bare vært sammen med kjæresten i en kort stund. Jeg måtte bruke litt tid på å bestemme meg for hva jeg skulle gjøre og har hatt det tøft siste uka. Men jeg er ikke i tvil, dette er en gave og jeg er glad selv om situasjonen kanskje ikke er sånn "A4".. Føler meg ikke så velkommen hjemme mer og har ikke lyst til å dra dit..
Det går nok seg til. Pappaen din er sikkert bare redd For deg og vet ikke hvordan han skal takle det... Men likevel ufin oppførsel. Det kan du jo si til han også. At du blir lei deg, og at du trenger støtten hans mer en noengang nå, at det er ditt valg. Og som du sier, det er en gave! Du har jo oss her om du vil prate også.. Masse lykke til... Og vet du, av og til kan pappaer være dust, det vet jeg mye om!! De vil nok ingenting ondt, bare merkelig måte å vise omsorg på... :p god klem til deg <3

Så utrolig dumt :(
Når jeg ble gravid som 17årig oppførte pappaen min seg også litt sånn... Men det gikk fort over :) håper det gjør det for deg også!

Huff, så sårt og trist... :( det er sikkert som de andre jentene her sier at det kom som et sjokk... Det ordner seg nok skal du se!

Off... Håper det går seg til etter litt tid.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hei. Off stakkar deg. Dette skal liksom vær den lykkeligste tiden i livet ditt, du må være stolt over hva kroppen din og hva den kan få til, og ikke la noen få deg til å føle noe annet.
Jeg har en vennine som var i en lignende situasjon når hun var 18, moren kastet henne ut når hun ble gravid. Svigermoren var redningen. Hun og moren snakket ikke sammen før rett etter babyen ble født, da tok moren til fornuft og de ordnet opp.

Det kom nok sikkert som et sjokk på pappaen din, og har tar nok sikkert snart til fornuft han også.
Jeg ville kanskje satt meg ned å snakket med han, si hva du føler og at du trenger han :)
Bare vent til du får babyen din, om du tror du er forelsket nå (nyforelsket) bare vent til du får holde lille nurket som du har laget. Går ikke an å beskrive det, er største kjærligheten som finnes :D

Masse lykke til og sender deg en kjempe stor klem.

Veldig trist å lese! Jeg trodde min pappa reagerte dårlig, men ikke i forhold!
Mens mamma sto å hoppet, skrek og gråt (av glede) så satt han bare å gryntet litt og tittet videre på fotballkampen som gikk på tv... - pappa er en mann av få ord;)

Håper du har svigerforeldre og en kjæreste som støtter!!

Back
Topp