Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går nok seg til. Pappaen din er sikkert bare redd For deg og vet ikke hvordan han skal takle det... Men likevel ufin oppførsel. Det kan du jo si til han også. At du blir lei deg, og at du trenger støtten hans mer en noengang nå, at det er ditt valg. Og som du sier, det er en gave! Du har jo oss her om du vil prate også.. Masse lykke til... Og vet du, av og til kan pappaer være dust, det vet jeg mye om!! De vil nok ingenting ondt, bare merkelig måte å vise omsorg på...Det var veldig uventet for oss alle, har bare vært sammen med kjæresten i en kort stund. Jeg måtte bruke litt tid på å bestemme meg for hva jeg skulle gjøre og har hatt det tøft siste uka. Men jeg er ikke i tvil, dette er en gave og jeg er glad selv om situasjonen kanskje ikke er sånn "A4".. Føler meg ikke så velkommen hjemme mer og har ikke lyst til å dra dit..
Det var veldig uventet for oss alle, har bare vært sammen med kjæresten i en kort stund. Jeg måtte bruke litt tid på å bestemme meg for hva jeg skulle gjøre og har hatt det tøft siste uka. Men jeg er ikke i tvil, dette er en gave og jeg er glad selv om situasjonen kanskje ikke er sånn "A4".. Føler meg ikke så velkommen hjemme mer og har ikke lyst til å dra dit..