Reaksjon etter vaksine?

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Noen av deres som reagerte på vaksina, enten ved 3 eller 5 mnd? Eller ingen av de, eller begge? :) Stella hadde ingen reaksjon etter første vaksina, og vi skal ta den neste på onsdag - så håper vi slipper unna igjen. Husker storebror ble helt slått ut av èn av de, men husker ikke hvilken :/ Fikk skyhøy feber og var kjempeslækk..

Noen som har valgt å ikke følge vaksineprogrammet forresten?
 
Lillegutt hadde ingen reaksjon på 3 mnd vaksinen, men nå på 5 så sov han mye og hadde feber hele dagen etter (38,5 på det høyeste). Men etter den dagen har han vært helt fin :)


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Ingenting på 3 mnd og ingenting på 5 mnd på samme dag.
Men dagen etter var hun veldig øm i lårene så gråt da jeg kom bort i ved beleskift, hun sov også mer den dagen. Ingen feber.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen reaksjon på noen av de her. Storebror fikk feber av den på 5 mnd og generelt dårlig allmenntilstand, men han tåler feber svær dårlig og har hatt feberkramper flere ganger da.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Veldig lite reaksjon her. Etter 3 mnd var han slapp og litt klengete, men ikke feber. Ingen reaksjon på 5mnd.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ingen på 5mnd vaksina. På 3 mnd vaksina sov ho veldig mye dagen etter, noe som var helt fantastisk! Det var midt i den verste kolikk perioden og ho aldri sov på dagen på den tida, så da fikk jeg endelig slappe av litt en dag ;) Men ingen feber eller dårlig form, bare litt trøtt.
I morgen skal vi på 6 mnd kontroll, men da er det bare med helsesøster og barnelege, ingen vaksiner
 
Slapp en dag etter 3-mnd vaksine. Slapp, øm på det ene låret og feber i to dager etter 5-mnd vaksine.

Hun er den som har reagert minst av mine tre barn :)
 
Ingen reaksjon på 3 måneder, men denne gangen er hun snørrete og grinete. Ble det tre dager etter, og er det fortsatt nå åtte dager etter. Trodde det hadde gått over, men i natt ble hun plutselig verre igjen. Ingen feber da.
Var også hoven på ene låret, like ovenfor stikket.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Feber og redusert allmenntilstand etter begge to, verre på 3 mnd. Storesøster reagerte bare mer og mer for hver gang, og disse jentene får 40 i feber på et blunk..
 
Foreløpig ingen reaksjon her. Men utifra det dere skriver så er det kanskje først i natt og i morra jeg kommer til å merke noe. Æsj, det er så fælt å høre på den smertegråten når de får sprøyte altså. :( Og her er det lagt opp som gruppetime også, så det er gråt på løpende bånd..!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ingenting på 3-månedersen, men etter 5-månedersen var det feber samme natt, slapp og sløv, snørrete/slimete og mer feber dagen etter. Nå, tre dager etter er feberen borte, allmenntilstanden på dagtid er fin, men på natta blir han skikkelig snørrete, hes og sår i halsen. Veldig gøy :/


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fikk litt feber og var litt slapp samme dagen og litt dagen etterpå på begge vaksinene :)


Lillegull 070414 :D
 
Back
Topp