Reagerer

hhennes

Forumet er livet
på mye her inne..
før skulle alle amme til ungen var hvertfall 1 år. og ingen skulle innføre fast føde før ungen var 6 måneder. Og gåstol var fy-fy.. tihi følte hvertfall det var noe av størstedelen mente.. Noe det var metiodisk resepentabelt vet jeg ikke..

Men mye forandrer seg underveis etterhvert som tiden går og vi faktisk går gjennom ulike trinn i ungenes utvikling og morsrollen. Og det virker hvertfall som mange har nesten tatt helomvenning ;)

Jeg vet at jeg selv er en hysterisk mor på mange områder. Men jeg prøver hvertfall å ikke dømme noen.

OG dette er et åpent FORUM.. Det betyr ikke at en skal slenge dritt, eller gå på personangrep på folk.
Konstuktiv tilbakemeldinger, meninger og erfaringer..

Og en må vel strengt talt få lov å ta opp det som opptar en og en ønsker å få råd/andres erfaringer o.l.. Husker jeg hadde endel spørsmål ifht amming- og ble nesten "nedslaktet" fordi jeg maste om amming.. Og dette er et terminforum .

Jeg personlig kjenner jeg blir en smule missunnelig når jeg ser alle de trådene med folk som har gått ned i vekt og viser frem stramme kropper etter fødselen. Mens jeg selv sliter med å få av meg de siste 5 kg. Men det er vel sånn at alle ikke er like heldig med alt.. Og jeg må tåle å lese tråder om dette og prøve å glede meg med dem som er flinke.

Ble langt og kronglete dette her.. noe av det jeg prøvde å få frem var AT IKKE ALT GÅR SOM PLANLAGT; INGEN ER PERFEKT OG AT DETTE ER ET FORUM DER VI KAN HJELPE HVERANDRE; DELE RÅD OG ERFARINGER. UTEN AT EN SKAL BLI REDD FOR Å BLI PERSONANGREPET ELLER Å TA OPP FEIL TING..

Var det vi prøvde å få fram i går kveld også... alle er forskjellige og vi må respektere det. Desverre er det alltid noen som må vise at de synes folk som ikke gjør det samme som seg ikke er "normale".

Jeg storkoser meg her på terminforumet, og synes det bare er sunt med noen heftige diskusjoner i ny og ne. Håper virkelig ikke at noen er redde for å bli personangrepet, men som det også ble sagt i går; kommer man med meninger osv i et åpent forum må man også tåle å få tilbakemeldinger både positive og negative.

Var det vi prøvde å få fram i går kveld også... alle er forskjellige og vi må respektere det. Desverre er det alltid noen som må vise at de synes folk som ikke gjør det samme som seg ikke er "normale".

Jeg storkoser meg her på terminforumet, og synes det bare er sunt med noen heftige diskusjoner i ny og ne. Håper virkelig ikke at noen er redde for å bli personangrepet, men som det også ble sagt i går; kommer man med meninger osv i et åpent forum må man også tåle å få tilbakemeldinger både positive og negative.

JA er viktig å respektere hverandre:)

hva har skjedd her inne :O ?? noen som har vært sint elr??

Noe jeg ikke har fått med meg???

ORIGINAL: Marlene*Og*Mina

Noe jeg ikke har fått med meg???

tror du finner det på linken med gåstol :P

Okei! hva reagerer du på awenka?[;)] At folk bruker gåstol på ungene sine nå?

Jeg er en av de som sa jeg ikke skulle bruke gåstol på ungen min før hun var klar for det, har brukt det litt. Men hun er ikke interessert i å sitte i den![8D]

Ingen skulle inføre fastfødfe før 6 mnd, folk må da få endre mening uten at det er galt[;)]  Det gjelder alle her inne! Er noen unger som har behov for det før 6 mnd :-)

Du sier man ikke skal slenge dritt? det er en person her inne som slenger dritt uannsett hva, og kommer med spydige kommentarerer som at vi er dårlige foreldrene bare fordi man endrer mening eller ikke gjør sånn som den personen ville gjort det!
Det går igjen flere ganger!!!
 Godt noen er supermammaer sier jeg bare :-) For da kan vi bare spørre de som vet det beste for ungen sin hele tiden om ting vis vi er usikere :)

Selvfølgelig kan alle ta opp det som interesserer dem og spørre om man lurer på noe, det er jo det terminforumet er til :-)  men det er litt måten man skriver ting på folk regaerer på. Hvordan en person gjentatte ganger skriver spydige kommentarer for å rakke ned på andre, og fremstå som supermamma selv:-)

bra du tar det opp awenka :-)

[8D]

Vi er så mange mennesker her inne, med forskjellige meninger, så det er jo gitt at det blir diskusjoner. Er enig at man skal ha respekt for andre og andres meninger. At det blir diskusjoner her (som på ALLE andre terminforum) er jo naturlig, jo eldre barna blir jo mer diskusjoner blir det sikkert. Da vi var gravide og babyene var bittesmå var det ikke så mye å diskutere, mens nå som de er blitt så store skjer det mye med mat, utstyr osv som gjør at diskusjonene kommer.
Det som er slitsomt er når noen har veldig ovenifra og ned holdning, som alltid skal rakke ned på andre for å virke bedre selv. Det er ingen som er supermamma, jeg tror ikke det finnes [:)]

hehe nei reagerer ikke på at folk bruker gåstol. De kan bruke det de ønsker for min del;) Jeg personlig vil ikke bruke penger på en. Ser ikke behovet for det.

og syns det er bra at faktisk folk endrer meninger om ting.
At folk er åpne for nye kunnskaper o.l. og har gjort ulike erfaringer Derfor prøver jeg og ikke være for bestemt på ting..

Forstår ikke hvorfor folk må slenge dritt. Men

Tror ikke det er noen som er supermamma. Tror folk er flinke på ulike områder-og at en ønsker det som er best for sitt barn.

Tror at mange kan slenge dritt eller si stygge ting hvis de er usikre.

ORIGINAL: awenka

hehe nei reagerer ikke på at folk bruker gåstol. De kan bruke det de ønsker for min del;) Jeg personlig vil ikke bruke penger på en. Ser ikke behovet for det.

og syns det er bra at faktisk folk endrer meninger om ting.
At folk er åpne for nye kunnskaper o.l. og har gjort ulike erfaringer Derfor prøver jeg og ikke være for bestemt på ting..

Forstår ikke hvorfor folk må slenge dritt. Men

Tror ikke det er noen som er supermamma. Tror folk er flinke på ulike områder-og at en ønsker det som er best for sitt barn.

Tror at mange kan slenge dritt eller si stygge ting hvis de er usikre.

Jeg er enig i det det ikke finnes noen supermamma, men det er nok noen er inne som MENER de er det :-) Og som alltid vet best!
Jeg hadde heller ikke brukt penger på en gåstol, da den kan brukes i en så kort periode. Men vi låner en av ei venninne :-)

Jeg syntes det er flott vi kan diskutere ting og spørre om det er noe vi lurer på! Det er bare så synd at det alltid er noen som skal ødelegge med spydige kommentarer !

amen vennen min[:D]
folk r forskjellige og gjør d de mener r best for sine barn. helt enig ingen r super mamma og man forandrer meninger om ting etterhvert.

Noen ganger må jg bare skru av pc'en for jg blir så irritert av hvordan man skal "sette ned" andre for deres valg. synes folk r ganske flinke til å dømme og kaste hva som r anbefalt i tryne på folk hele tiden. heldigvis r d ikke så mange av dem[:D]

ORIGINAL: mammabenti

hva har skjedd her inne :O ?? noen som har vært sint elr??

Vært inne å lest nå. Kjenner jg får vondt inni meg. For alle vil jo bare sitt barns beste. Og syns det er innmari synd det blir stygg krangling ut av det. Greit å diskutere saglig. men når det blir skittkasting, det vil ikke jg ta del i hvertfall.

Jeg personlig gidder ikke reagere, for slik som dette vill det være på ett forum UANSETT [;)]
Selv om man ønsker at alle skal "gå sammen" og bare være venner....
Sånn funker ikke verden, desverre [;)] [8|] Hehe...

Back
Topp