Reagerer på grøt?

Agnete

Forumet er livet
Jeg tror min lille baby reagerer på grøten vi har gitt.
Fant bare ris og mais grøt i butikken, fant ikke en som jeg kunne blande med melk.
Hadde tenkt å lage min egen, men har rett og slett ikke hatt energi!
Jeg synes min lille baby har hatt kolikk tendenser den siste uken og det er nå litt over en uke siden vi begynte med noen skjeer grøt.
I dag ga vi ingenting og har også en roligere baby som ikke skriker av smerte. Har deres barn reagert på grøt? Hva ga dere isteden?
Babyen legger ikke godt nok på se med bare mm, ligger på 70-100 gram i uken bare. Så må få i babyen mer mat :o

Ville prøvd et par dager av også på igjen, tarmene trenger av og til litt tid å venne seg til mat

Du må jo ikke begynne med grøt heller. Hva med avokadomos? Du kan blande med litt mm :)

Vet, men det var det "enkleste" akkurat nå. :D Men har tenkt på om vi skulle prøvd noe annet først ja. Hadde tydelig vondt i magen og i dag sov babyen for første gang på over en uke. Hver gang babyen har sovnet så har det bare gått ti minutter før noe har vekket babyen min igjen og hylt til. Så vi tar en liten pause, mulig jeg prøver litt avokado nå :)

Vet, men det var det "enkleste" akkurat nå. :D Men har tenkt på om vi skulle prøvd noe annet først ja. Hadde tydelig vondt i magen og i dag sov babyen for første gang på over en uke. Hver gang babyen har sovnet så har det bare gått ti minutter før noe har vekket babyen min igjen og hylt til. Så vi tar en liten pause, mulig jeg prøver litt avokado nå :)
GrøT er jo ganske tungt for tarMene. Men skjønner det er lett ;) lykke Til

GrøT er jo ganske tungt for tarMene. Men skjønner det er lett ;) lykke Til

Ingen av mine har reagert slik på grøt før, men da fikk jeg tak i grøt lagd av mais som skulle tilsette morsmelk. Tenker at det er en blanding pluss morsmelkerstatning i gjør vel det kanskje ikke bedre :o

Ingen av mine har reagert slik på grøt før, men da fikk jeg tak i grøt lagd av mais som skulle tilsette morsmelk. Tenker at det er en blanding pluss morsmelkerstatning i gjør vel det kanskje ikke bedre :eek:
Sikkert. Du kan jo også kjøpe hirseflak på helsekost. Blande med mm. Skal vel bare koke noen minutter :D

Min yngste gjorde det, så han fikk sinlac en måneds tid før vi prøvde vanlig igjen. Da gikk det fint :)

Back
Topp