Lys, spesielle lyder eller ting du/andre gjør?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hærlig!Hun reagerer på stemmen til pappaen når han kommer hjem fra jobb om kveldene
Måtte prøve å klø. Hun reagerte faktisk.. xD presser opp og til høyre.. skal ikke gjøre det flere gang. Var ikke spesielt godt. Og så sank hun tilbake.Hun reagerer på berøring, lyd, mat og drikke.
Stryker jeg på magen får jeg små hyggelige bevegelser i retur.
Lyd/berøring: klør jeg på magen rett over trusekanten kjennes det ut som hun får panikk og forsøker å komme seg unna.
Farris gir masse liv og hikke.
Pappa og storesøster sine stemmer gir masse liv.
Mat gjør som regel at rumpa blir en vindusvisker og småfotene går konstant.
Synger jeg slutter hun å bevege seg og danser jeg skjer det samme.
Setter jeg på en kjent sang danser småfotene.
Hahaha.Måtte prøve å klø. Hun reagerte faktisk.. xD presser opp og til høyre.. skal ikke gjøre det flere gang. Var ikke spesielt godt. Og så sank hun tilbake.
Er det lite liv legger jeg meg som regel ned på venstre side eller på skrå og skrever xD da er det nesten garantert aktivitet.Hahaha.
Tror det er at vi tar rett på hodet kombinert med kløing som sikkert gir høy lyd rett ved øret. Må være ubehagelig.
Men når man merker lite liv er det kjekt å huske på.
Hun reagerer på berøring, lyd, mat og drikke.
Stryker jeg på magen får jeg små hyggelige bevegelser i retur.
Lyd/berøring: klør jeg på magen rett over trusekanten kjennes det ut som hun får panikk og forsøker å komme seg unna.
Farris gir masse liv og hikke.
Pappa og storesøster sine stemmer gir masse liv.
Mat gjør som regel at rumpa blir en vindusvisker og småfotene går konstant.
Synger jeg slutter hun å bevege seg og danser jeg skjer det samme.
Setter jeg på en kjent sang danser småfotene.