Reagerer fortsatt?

Mary Evelyn

Glad i forumet
For de av dere som ammer og har barn som reagerer på det dere sposer(som du Nøtteliten): reagerer baby fortsatt? Hvor gml er h*n nå?

William hadde noen uker med luftplager.. Var veldig vondt å se:-( jeg trodde han reagerte på alt jeg spiste, men tror rett og slett det bare var en normal innkjøring av tarmene. Jeg har prøvd litt mer nå både av mat og drikke og ikke merket noe reaksjon :-) han blir 3 mnd denne uka :-)

Har ikke prøvd erter igjen på en stund, men for en uke eller to siden fikk han skikkelig vondt i magen når jeg spiste mer blomkål enn vanlig. (hjemmelaget blomkålsuppe,, så da blir det jo en del)
Er heldigvis bare de to tingene som jeg har lagt merke til, så er liksom ikke så stort offer. :)
Han er 15 uker på tirsdag. (eller er det 14 eller 16? 3,5 mnd, i hvert fall.:p )

Hvordan går det med dere? Din lille reagerte jo på mildt sagt mye, har noe blitt bedre?

Maria reagerer fortsatt, hun er 3 og en halv mnd i dag

Hehe, ser at jeg blandet dere Nøtteliten og Kryssedull..:-) Min reagerer også fortsatt. 3 mnd denne uka. Har selvfølgelig ikke testa ut alt han har reagert på, mn løk var ikke ok sist uke, så da ser jeg ingen grunn til å teste alt det andre heller. Skal prøve igjen neste uke, mn har en mistanke om at dette vil ta enda litt mer tid.. Storebror var ca 5 mnd da det ga seg....

Back
Topp