Reagerer dyrene deres på graviditeten? :)

Braga

Glad i forumet
Jeg har merket at katten som vanligvis vil ligge på plassen sin i trappa, badet eller motsatt side av soffan har ønsket å ligge nærmere. Han er en sær liten fyr og har ikke ligget på brystet mitt siden han var liten kattunge.
Nå har han lagt seg oppå meg :D tror han passer på lillebror eller lillesøster jeg :) <3

ImageUploadedByBV Forum1468519201.552197.jpg

kaninen bare snuser på meg fortiden... en svær jævel av en belgisk kjempe som hater å bli kost av voksne, og elsker barn... ;-)

Hunden synes mamma er dritkjedelig som bare ligger på sofaen og ser dumt ut. Men det hender hun sitter og bare ser på meg med de fine øynene sine.

Pusen min er ikke vanligvis så veldig glad i kos, men med en gang jeg er gravid, endrer hun seg og kan finne på å legge seg på magen min :)
Hunden i huset har plutselig ekstrem respekt for meg.. :)

Sist gang var hannhunden min skikkelig klengete, men det var når det ble bevegelse i magen. Enn så lenge merker jeg ingenting...

Hannhunden som vanligvis ligger hos mannen har plutselig begynt å legge hode oppå magen min :)

Den ene katten vår har etter jeg ble gravid blitt veldig klengete på meg, han har aldri vært spesielt klengete på noen av oss før, men nå vil han gjerne kose og kommer gjerne etter meg der jeg er for å kose :) syns det er veldig koselig jeg :)

Helt i starten skulle hunden min sitte nesten oppå meg (ikke lett med et beist på 32 kg :P), og han var mer lydvár enn ellers. Skulle passe på meg hele tiden, og jage vekk alt som laget lyd både ute og inne. Har roet seg nå, men er spent på om han kommer til å merke at det bor noen inni meg ;)

Før jeg fikk kvalmestillende stod pus opp med meg fra senga/sofaen og ble med inn på badet når jeg måtte kaste opp. Mens jeg satt på kne satt han seg inntil ryggen min og malte kjempe høyt. Hihi koselig med trøstepus! :D Kaster heldigvis ikke opp lengre så nå ligger han bare og sløver ved siden av meg og koser seg :)

Før jeg fikk kvalmestillende stod pus opp med meg fra senga/sofaen og ble med inn på badet når jeg måtte kaste opp. Mens jeg satt på kne satt han seg inntil ryggen min og malte kjempe høyt. Hihi koselig med trøstepus! :D Kaster heldigvis ikke opp lengre så nå ligger han bare og sløver ved siden av meg og koser seg :)

Så søtt <3

Katten min holder på å ta livet av meg med klenging :-P jeg vil ha fred når jeg første har satt meg i sofaen å littla er i seng :-P

Pusefrøkna mi pleier å ligge i fanget, nå skal hun helst ligge på magen eller brystet mitt. Tar ikke så mye hensyn når hun har fått nok da, da setter hun bakbena i magen min og tar sats opp på sofaryggen, haha :)

Katten vil ikke være sammen med meg lenger :/ ikke sitte/ ligge på sofan når jeg sitter der. Vil heller ikke ha kos. Bare ser surt på meg :(

Back
Topp