Reagerer du på dette? *link*

MiniSatan

Forumet er livet
Handlende reagerer på at barn står i handlevognene med sko <--- der er linken
Jeg må innrømme at det aldri har slått meg at det skulle være noe problem... Stort sett er jo maten emballert når man putter det oppi der, og det kan da ikke være den store risikoen akkurat? Hva tenker dere?

Ingen link der, men nei.. Reagerer virkelig ikke på det. Maten er som sagt emballert. Ofte dobbelt også. (Papp utenpå, plastikk inni)

ORIGINAL: Rada

Ingen link der, men nei.. Reagerer virkelig ikke på det. Maten er som sagt emballert. Ofte dobbelt også. (Papp utenpå, plastikk inni)

Linken er pakket inn... trykk på ordet sko... Jeg skal gjøre det litt tydeligere... [8D]

Aldri tenkt på før... og har nok hatt ungene oppi der med sko også[:)]

ser ingen link, men nei, reagerer absolutt ikke på det... 

Vognene står jo ofte ute, noen plasser inne i parkeringshusene, veit ikke om det er så reint jeg..[8D]

Men her står guttungen oppe i vogna, jeg gidder ikke spinge butikken rundt flere ganger fordi han stikker av når han går ved siden av, evt IKKE går ved siden av...

Jeg reagerer vel på barn oppi vognen, men ikke pga. skoene eller faren for maten.

Det er jo også, som noen sier over her, veldig kjedelig om embalasjen blir bløt og skitten også. Ikke fordi man er redd for bakterier, men fordi du må dra med deg klissete, slapsete og skittne ting. Og blir embalasjen bløt kan den jo også svekkes. Ikke at jeg trur det er noe stort problem da.

Har aldri tenkt på det.
Som dere andre nevner, alt er jo pakket inn og tett.

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Jeg reagerer vel på barn oppi vognen, men ikke pga. skoene eller faren for maten.

Det er jo også, som noen sier over her, veldig kjedelig om embalasjen blir bløt og skitten også. Ikke fordi man er redd for bakterier, men fordi du må dra med deg klissete, slapsete og skittne ting. Og blir embalasjen bløt kan den jo også svekkes. Ikke at jeg trur det er noe stort problem da.

Så hva reagerer du på?

ORIGINAL: Gollemor

Så hva reagerer du på?

Jeg synes det er en uting og sitte oppi handlevognen bare. De er jo for og frakte mat og andre varer, ikke barn. (så sant de ikke sitter på setet som er ment for dette.) Jeg ser bare ikke poenget med og la barna sitte nedi vognen i stedenfor på setet.

Edit: Og som sagt at varene gjerne blir bløte og møkkete, men ja, det er bireaksjonen min. [8D]

Hehe. I dag når jeg var på mega så ville ei jente sitte i handlevogna. Mamman sa at da måtte hun ta av seg skoene. Jeg så desverre ikke hvor hun gjorde av skoene.. Kanskje hun putta de i veska? [8D]

Jeg ser ikke på det som et stort problem, og har faktisk ikke tenkt på det før nå [:D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Det samme skjer jo når vognene står ute, noe de ofte gjør.

Kommer i allefall ikke gjørme, søle og hundebæsj da. [8D]

ORIGINAL: Gollemor

Så hva reagerer du på?

Manglende barnesikring [8D][8D]

ORIGINAL: AKA demisk

Vognene står jo ofte ute, noen plasser inne i parkeringshusene, veit ikke om det er så reint jeg..[8D]

Men her står jentungen oppe i vogna, jeg gidder ikke spinge butikken rundt flere ganger fordi hun stikker av når hun går ved siden av, evt IKKE går ved siden av...

ORIGINAL: Ripley

For ikke å snakke om alle kundene som har tatt på varen før deg, de ansatte som har tatt på varen når de setter den i hylla, og kassapersonen som biper inn hver vare.

Er jo litt ekkelt om vognene blir sølete og skitne tenker jeg da. Men om ungen kommer med møkkete sko burde vel foreldrene kunne vurdere dette selv og tenke at barnet bør gå. Matvarene er jo somregel pakket inn ja, så akkurat for de gjør det vel ikke så mye. Men uansett, kjekt når vognene er rene[:)]

håndtaket på vognene er langt eklere, enn det gulvet på handlevognen er.
Tenker på hvor mange som IKKE vasker hendene etter de har vært på toalettet[:'(]

ORIGINAL: Auliana

Vi unngår det, ja maten er emballert men fortsatt er det litt kjipt om ungene skulle ha hundedritt under skoene som smitter videre på matvarer, hender...ja...dere skjønner tegninga...[X(]

Enig.

ORIGINAL: Lissyjane

Herregud, de får ta seg en bolle! Skjønner ikke hva som er feil med det! Så lenge de ikke er full i bæsj på skoene da[8D]

Er vel ikke så ofte akkurat DET skjer vel? [8D]

Reagerer ikke på det, har forsåvidt aldri tenkt over det heller [:)] Men jeg tror at den maten som ikke har emballasje, enten har skall eller har vært gjennom mye "værre" ting enn det [8D]

Back
Topp