Reagerer dere på lukter?

- Amy -

Gift med forumet
Jeg klarer ikke lukten av nyklippet gress og bøker bl.a. Og alt lukter så mye sterkere. Jeg må jo ut med søppelet flere ganger til dagen, haha. 

Jeg kjenner meg igjen, hvertfall litt. Lukter alt SÅ mye bedre nå, til godt og vondt.

Ja, jeg har faktisk begynt å reagere på noen lukter. Det gjorde jeg ikke forrige gang jeg var gravid.
Kjente at tandori krydder lukten ikke falt i smak, ble skikkelig uvel av den. Vanligvis så liker jeg den veldig godt. Var noen andre urter jeg plutselig ikke kunne fordra også, fikk helt avsmak på maten og jeg elsker vanligvis all slags mat og lukt :P

Veldig!! Greier ikke lukten av bæsje bleier. Så nå har jeg begynt med bleie bøtte igjen for å sleppe å gå ut med hver bleie. Men greier ikke kvalmende lukter..

Ja faktisk når jeg tenker over det så liker jeg ikke fersk hvitløk-lukt lengre!! Før syns jeg det luktet herlig når jeg sto å kuttet opp hvitløk, nå får jeg avsmak! Og når jeg skifter bæsjebleiene til gutten min så brekker jeg meg nå så mye at jeg nesten kaster opp...helt grusomt.

Generelt all krydra sterk kjøttmat lukter nasty nå!Egentlig ikke lyst på kjøtt...men kjenner jo at kroppen min trenger annet enn frukt iløpet av en dag :-P

Back
Topp