Reagerer dere på lukter?

DesemberMamma*

Elsker forumet
Huff jeg må bare bruke neutral såpe når jeg dusjer og vasker klær!! Blir kjempe kvalm når samboern min har dusjet med vanlig såpe eller vasket hendene med såpe som lukter av parfyme! Også tåler jeg heller ikke lukten av bløte klær.. Huff jeg føler meg ekstrem altså å samboern min blir snart sprø av det, er det fler som har det sånn?

Om jeg reagerer på lukter..det skal jeg skrive under på:-)
jeg brekker meg bare jeg åpner kjøleskapsdøra..selv om kjøleskapet er nyvasket.  klarer ikke lukt av skyllemiddel eller sterke såper. yndlingsparfymen min kan jeg bare glemme, samt deodoranter med mye lukt.
Reagerer også på røyklukt..

Jeg merker hva min samboer har spist til lunch, reagerer også veldig på røyk lukt, blir utrolig dårlig av det (jeg røyka tidligere), og søple bøtta kan jeg ikke se på omtrent, samme med kjøleskapet. Må være rask der.

DinaF skrev:
Jeg merker hva min samboer har spist til lunch, reagerer også veldig på røyk lukt, blir utrolig dårlig av det (jeg røyka tidligere), og søple bøtta kan jeg ikke se på omtrent, samme med kjøleskapet. Må være rask der.

Reagerer også sterkt på løk! Blir rett og slett dårlig av det..

Jeg reagerer ikke på såpelukt, men matlukt derimot.. Blir så uvel av middagslukten at jeg ikke klarer å spise. Og all middagslukt må bort og ut med en gang. Ingenting kan ligge å lukte noen steder, da brekker jeg meg.. 

Jeg reagerer på lukt på kjøkkenet generelt. Oppvasken, utslagsvasken, søpla, kjøleskapet osv osv... Skikkelig slitsomt...

Jepp! Alt av kjøkkenlukter. Kjøleskap, oppvaskmaskin, fryser, søppel, alt av mat, spesielt brød med pålegg. Og så sliter jeg veldig med bæsjebleieskift, heldigvis er de greie på jobb, jeh slipper unna der heldigvis. Min kjæreste parfyme er også fæl :-o

Lukta av KAFFE!!!!!
Da blir jeg helt dårlig.
Og samboeren min har da kjøpt seg kaffekvern og lager seg espresso. HVER ettermiddag.
Hurra!

Reagerer på salami, hvitløk og røyklukt! :p 

OH YES! Reagerer så sykt på lukter! Var ikke slik forrige gang! Men, merker det er på vei til å roe seg litt ned nå, så det er godt!

Oh yes! Det er en utfordring å finne mat i kantina med den salamilukten vi har der gitt.... 

Sliter også med kjøleskapet, å plukke opp etter hundene og masse, masse annet!

Jeg merker jeg har veldig skjerpet luktesans! Snusen til mannen min, bæsjebleia, diverse kroppslukter gjør den skjerpet! Jeg blir ikke dårlig, men oppfatter luktene mye mer intenst

Jeg reagerer på alle muligens lukter... 
Klarer omtrent ikke handle lenger... For jeg kjenner lukter jeg ALDRI har luktet før.. helt grusomt...

Oh yes!Jeg som deg bruker neutral såpe,liker ikke lukten av meg selv,selv om jeg da er ren selvsagt..
Lukten av ren mann er ekkelt,så han får ikke mye kos hver dag.Kokt pasta var ekkelt,hele kjøkkenet er generellt ekkelt...

Back
Topp