Reagerer babyen ders på noe?

Bkno4485862

Flørter med forumet
Mat/drikke.
Lille prinsessen reagerer på jordbær, appelsin juice og sjokolade :(
Men på tirsdag spiste jeg og min mann ute. Spiste fylte pasta med steinsopp og kremsaus. Etter dette har det vært hyl grining i 5 timer av og på :( håper det gir seg snart ♡ er så fryktelig vondt å se sin baby ha vondt og ingenting hjelper :'(

Løk trooor jeg, har latt vær å spise det i dag å ikke magevondt i dag, men det er noe som har kommet nå i det siste, for vi spiser løk nesten hver dag. Rart
Ja, det er helt forferdelig å se vesla vår når hun har så vondt :(

Hyyyypersensitiv for løk. Kan ikke bruke noen krydderblandinger eller ferdigprodukter. Et løkpulverfnugg er nok:( Litt på jordbær også.

Sover urolig på dagtid om jeg unner meg koffein i form av cola-lignende drikker eller kaffe.

Løk, bringebær og brunost så langt.
Mat er et evig prosjekt for tida, da jeg er vant til å bruke det i alt! Matlei nå ja.. Maten smaker ikke godt lenger :-(

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Tror jeg er heldig, her reageres det på kun bønner..og det kan jeg klare meg fint uten:P

druer og pære...

Alle typer løk (utenom hvitløk), cola, kaffe, bønner, blomkål, brokkoli, kinakål - og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farten. Kjenner at jeg faktisk blir litt smågal av å ikke kunne drikke kaffe! :P

Hyyyypersensitiv for løk. Kan ikke bruke noen krydderblandinger eller ferdigprodukter. Et løkpulverfnugg er nok:( Litt på jordbær også.

Kjedelig å reagere såååå på løk da! Er jo løk i så mye :/
Vesla reagerer ikke på hvitløk da. Å så spiste vi pinnekjøtt å kålrabistappe for en stund siden, det reagerte hun veeeeldig på :/

Ingen verdens ting *bankibordet*.... han var ca 4 uker når jeg prøvde meg på andre ting enn helt rene produkter som er safe, men har aldri reagert på noen verdens ting :) :)

Kan virke som frøkna sover dårlig om jeg drikker te. Har ennå ikke turt å teste ut brus, pga kullsyra. Tror jeg allikevel skal prøve i jula! Løk og annet går fint :-)

Her har jeg holdt meg unna alle former for kål, men han reagerer bare litt på appelsinjuice og brus. Løk tåler han heldigvis helt fint :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har bestemt meg for å ikke amme på julaftennom kvelden. For jeg skal ete kålrabistappe :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjedelig å reagere såååå på løk da! Er jo løk i så mye :/
Vesla reagerer ikke på hvitløk da. Å så spiste vi pinnekjøtt å kålrabistappe for en stund siden, det reagerte hun veeeeldig på :/
I know! Gikk på en potetgullsmell i helgen. Potetgull med paprika er selvfølgelig krydret med løk også. Sååå lett å gå på en smell! Må lese på innholdet i absolutt alt jeg har i meg:( Jaja, er glad det fungerer med amming, tross alt, så får løk være løk, det er jo for en begrenset periode.

Noen som har opplevd at de reagerer på gulrøtter? Begynner å lure litt her...:(

Back
Topp