reagere på tannkrem..?

litlpia

Glad i forumet
he jenter... [:)]
de to siste kveldene når jeg har pusset tennene(har ikke merket noe på morgene) så har jeg fått skikkelige brekninger....igår spydde jeg til og med... [:'(]er litt små kvalm inni mellom på dagtid,spesielt viss det går for lenge mellom hver gang jeg spiser....
men...tok kaka igår når jeg spydde ved tannpuss..... blæh!!!![:'(] er det flere som har reagert på tannkrem...??

Hei!!
Ja,jeg spyr av tannkremen[:'(] Dette har holdt på den sisste uka...  Er helt forferdelig, spyr og brekker meg leenge etterpå og, både morning og kveld... Har prøvd å skifte smak og, men til ingen nytte[:(]
Gruer meg til tannpuss hver dag[:@] Men,vi får bare håpe at dette går fort over [;)]

Jeg kan også fint brekke meg når jeg pusser tenna, men det er ikke tannkremen, men rett og slett at jeg ikke klarer å ha tannbørsten så langt bak, det skjer når jeg pusser jekslene! [&:]

Kanskje det hadde vært bedre å bare brukt flourskyllemiddel isteden?? Er jo ikke noe særlig å pusse tenna for så å spy av det...

Godt å se at det ikke bare er meg som sliter med det! Men man må liksom bare pusse tennene også da.... Klarer liksom ikke la være.
Elektrisk tannbørste hjelper litt da, merker jeg. Så ut og kjøp [:D]

åååå ja det gjore jeg med min første.[:'(]

ORIGINAL: Tåkeliten

Godt å se at det ikke bare er meg som sliter med det! Men man må liksom bare pusse tennene også da.... Klarer liksom ikke la være.
Elektrisk tannbørste hjelper litt da, merker jeg. Så ut og kjøp [:D]

Hvordan hjelper det? :)

ORIGINAL: Wibe^

Jeg kan også fint brekke meg når jeg pusser tenna, men det er ikke tannkremen, men rett og slett at jeg ikke klarer å ha tannbørsten så langt bak, det skjer når jeg pusser jekslene! [&:]

æsj samme her, må kvinne meg opp før pussen[:'(]

Det hjelper i hvert fall for meg siden jeg slipper å dytte frem og tilbake, bare holder den elektriske forsiktig over tennene og den gjør jo da jobben med å få de (forhåpentligvis) gullendes rene. Slipper dyttebevegelsen som i hvert fall får meg til å få brekningsrefleks.
Trenger jo ikke mye tannkrem heller, eller man kan la være, siden børsten på den elektriske rengjør ganske godt uten noe som helst tannkrem også.
Funker jo såklart ikke for alle, men er absolutt verdt ett forsøk.

ORIGINAL: Tåkeliten

Det hjelper i hvert fall for meg siden jeg slipper å dytte frem og tilbake, bare holder den elektriske forsiktig over tennene og den gjør jo da jobben med å få de (forhåpentligvis) gullendes rene. Slipper dyttebevegelsen som i hvert fall får meg til å få brekningsrefleks.
Trenger jo ikke mye tannkrem heller, eller man kan la være, siden børsten på den elektriske rengjør ganske godt uten noe som helst tannkrem også.
Funker jo såklart ikke for alle, men er absolutt verdt ett forsøk.

hmm... da bør jeg nok prøve den elektriske tannbørsten som står og støver i skapet [8D]

ORIGINAL: vilhaspire

he jenter... [:)]
de to siste kveldene når jeg har pusset tennene(har ikke merket noe på morgene) så har jeg fått skikkelige brekninger....igår spydde jeg til og med... [:'(]er litt små kvalm inni mellom på dagtid,spesielt viss det går for lenge mellom hver gang jeg spiser....
men...tok kaka igår når jeg spydde ved tannpuss..... blæh!!!![:'(] er det flere som har reagert på tannkrem...??

e som e skulla skreve d sjøl.. men e åsså så gale at e ikke klare å sitte sidnav samboern min når han har pussa tenna :P

ORIGINAL: Sopp1

Kanskje det hadde vært bedre å bare brukt flourskyllemiddel isteden?? Er jo ikke noe særlig å pusse tenna for så å spy av det...

mange som reagera på lokta på munnskyllevanne, deriblant me.. så va på apollonia idag å kjøpte lokt/smakfri munnskyllevann.. :D

reagerer på tannbørsten jeg...hehe

ORIGINAL: Vugge

*Sniker innom*

Hos meg hjalp den når jeg byttet til en tannkrem uten fluor! Er endel gravide som reagerer på fluor, som fører til oppkast så kanskje det kan hjelpe noen av dere :)

takk for tips :)) dette skal jammen prøves... :)) innom butikken på tirsdag[:D]

Back
Topp