Reagere på alkohol....???

Selveste Kråka

Elsker forumet
Jeg drikker nesten ikke, men igår tok jeg en smirnof ice. (1/2liter).
Etterpå begynte jeg å klø på armer og lår, og har fått utslett. Ser ut som flate kviser, røde og hvitt i kantene.
Har det enda, holder på å bli sprø!!  [&:][&:]
Kan det være alkoholen jeg har reagert på?? Har drukket det før, uten sånne reaksjoner... (Veldig lenge siden da)
Eller muligens at det er noe annet....

Tror mest sannsynlig det er noen av E-stoffene i den.. [;)]

En smirnoff ice inneholder vel ganske mye rart, så det er ikke usannsynlig at det er noe annet enn alkoholen du har reagert på

Jeg får tidenes fylleangst dagenderpå, selv om jeg blir snilleten selv og liker,alt og alle [8|]

Ah, oki, da blir det ikke mere e-stoff-rusbrus på meg!!!!!!  (Ikke noe tap,egentlig) [;)]

Kan vel ta meg en zyrtec, så kanskje det blir bedre.  [:D]

Jeg reagerer også på alkohol, men ikke helt på den måten.

Jeg blir lett i hodet, resten av munnfilteret mitt legger seg død, og jeg har en tendens til å bli veldig høyrørste.

Jeg tar zyrtec hver gang jeg drikker alkiohol, men det ser ikke ut til å fungere på disse symptomene...

BTW, så fikk jeg det samme som deg en gang jeg spiste wrap, og det forsvant etter en zyrtec, så jeg hadde prøvd[:D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Jeg og får en eller annen reaksjon på alkohyl..
Jeg maaaser, og tyyyter og blir fryktelig, fryktelig ærlig....... [8D]

Ah, memories.... [:D][:D][:D]  *Mimre mimre*

Sånn, der va zyrtec inntatt, nå håper jeg på en rolig natt uten kløing!!!   [;)]

ORIGINAL: MercedesBærta.

Sånn, der va zyrtec inntatt, nå håper jeg på en rolig natt uten kløing!!!   [;)]

Zyertec er nok det riktige å ta;)  Håper det går over... Ikke noe digg. Bare hatt det i MILD grad, men kjenner 2 stk som har fått det på HELE kroppen!!

Men er det normalt å ha det i over 1 døgn???  Ble jo bare værre og værre,jo...

ORIGINAL: Minimeg

Tror kløen hans har vært over over natta ja. Ikke døgn nei. Mulig du har reagert på noe annet da. Test ut en annen gang, med annen alkoholdrikke. Må jo finnes ut av.
Håper du snart blir bra!

Har ikke inntatt noe annet nytt igår, så satser på at det er smirnoff'en.... Men tror ikke jeg tester det ut flere ganger, det her er jo helt for jæ*** !!!!   Klø klø klø klø klø klø klø.... [:@][:@][:@][:@]

Back
Topp